Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Er det noen andre enn meg her inne som er født i 89 og prøver? Selv blir jeg 19 i juni. Jeg og min kjære har vært sammen i over 4 år, og skal flytte sammen i løpet av sommeren (tror kanskje det også blir forlovelse da, hoho). Vi bestemte oss for en stund siden at vi vil ha en liten. Så nå holder vi på med vår første pp. Jeg er ikke noe flink på syklus og sånt, så jeg følger utsanget om at eggløsningen kommer ca 14 dager etter første dag av sist mens. Håper det sitter etter første pp! Skal ta test den 31. Lykke til alle sammen, og ta gjerne kontakt
CSN90 Skrevet 15. januar 2008 #2 Skrevet 15. januar 2008 hei hei=) Jeg er født i 90 og er gravid. Er 6+3 på vei.. Barne vr ikke planlagt, men kan ikke tenke meg å ta abort=) Jeg misunner deg at du vertfall har kjæreste og at dere er to om dette<3 Lykke til så masse<3^^
Ronja&Odin Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 jeg er født i 89... jeg er gravid og snart ferdig:P endelig hehe men eg og samboeren min prøvde.. jeg sluttet på p-pillene min 6-7mnd før jeg ble gravid og da jeg tenkte minst over det var det skjedd:P ikke prøv for hardt men bare prøv og ikke tenk så mye over at du er gravid så skjer det nok snart lykke til
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 heisann=) jeg er 87-modell, men jeg har hatt lyst på barn de siste 2 årene nå. men har ventet pga ville ha en fast jobb siden jeg ikke har noen utdannelse.(og vente på at min kjære skulle bli klar for baby:) vi har vært sammen i ca 5,5 år nå. så lenge en har det bra sammen og tror man kan takle et slikt ansvar så er det vel ingenting som stopper dere:) lykke til!!!
Vesla89 - Er lei! Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 Jeg er 89modell og prøver. Vært prøver siden juli, men ingen mens enda... Så går egentlig mer bakover enn fremover...
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Er født i 89, og blir prøvere til sommeren. Har vært sammen med samboeren i 5 år i mai og i sept ble vi forlovet. Jeg har slutta på pillen, så blir jeg gravid, så blir jeg gravid. Men vi skal ikke prøve aktivt før til sommeren
Vesla89 - Er lei! Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Sånn tar vi det også Venter og Tenker... Tar alt som det kommer. 5 år er lenge! Vært sammen med min i 2.5 år jeg, men vi har vært venner siden 8.klasse. Også ble vi forlovet i oktober. 2.oktober...
Svartengel, 3 år og spira satt Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Ja, det var vel et ganske merkelig forhold i begynnelsen, siden jeg var 14 og han 19. Men det sa bare klikk med en gang, så. Vi ble forlovet på min 18 års dag, den 14 sept. Håper prøvinga deres funker bedre da. Gubben min er litt for bekymra for penga, så har sagt at vi kan ta det helt chill med prøvinga. Han er så redd for at vi ikke kan gi barnet vårt det h*n trenger. så søt. :)
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 18. januar 2008 #9 Skrevet 18. januar 2008 jeg er 89 modell og har vært prøver :-) prøvde i over 1 år før spira satt, men nå er jeg 5 + 6 på vei med ei lita spire.. utrolig spennende:-) gleder meg masse til det kommer en liten baby :-) Lykke til med prøvingen :-)
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #10 Skrevet 20. januar 2008 Lykke masse til til dere også, både dere som prøver og dere som allerede har en spire i magen. Så spennende =)
Vesla89 - Er lei! Skrevet 20. januar 2008 #11 Skrevet 20. januar 2008 Begynner å bli litt lei av å vente... men likegreit, må få leilighet for oss selv før barnet kommer uansett, så kan liksågodt vente med å bli gravid. Men har ikke hatt mens siden jeg slutta på pilla i juli. Liker det ikke...:/
Malin&TE Skrevet 20. januar 2008 #12 Skrevet 20. januar 2008 Jepp, her prøvde vi, og d gikk Etter ei stund da.. Er nå 10+3 å vi gleder oss masse..
blå og rosa+lillebror Skrevet 20. januar 2008 #13 Skrevet 20. januar 2008 hei=) jeg er født i 88 og typen i 86=) vi har nettopp oppdaget at vi begge ønsker en liten jeg er så bansjuk, så jeg tenkte jeg bare skulle si det og se hva han svarte, og til min store lykke ville han også ha barn så nå går jeg i en stor lykkerus og bare gleder meg:) håper jeg blir gravid om ikke så lenge:) lykke till til deg og alle dere andre prøvere der ute
Gjest Skrevet 20. januar 2008 #14 Skrevet 20. januar 2008 Så gøy da, Kine! Gratulere så masse Håper du får en positiv test da snart
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #16 Skrevet 25. januar 2008 Da begynner det jo å nærme seg gitt Så gøy! Eg utrolig misunnelig...
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 3. mars 2008 #17 Skrevet 3. mars 2008 Heihei jenter Artig å se at vi er en del som er født i 89 som prøver Er ny her nå, kom i dag. Samboeren og jeg har bestemt oss for å prøve. Sluttet med pilla for noen måneder siden. Og har hatt EL den 22, så mensen er forventet på fredagen. Tok en test allerede i dag, etter mye trøtthet og uggenhet. Stikkninger nederst i magen, men testen var negativ. Så får teste igjen til helgen:) Men huff, jeg greier ikke å være optimist, har jo så lyst på en liten en.. Gjerne med engang, har jo ikke ro når det gjelder noe.. Ønsker så inderlig.. Håper vi greier det denne gangen.. Forresten, noen fra Vestfold her? Klem fra Linn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå