Gå til innhold

Jeg sliter så sinnsykt med guttenavn!!!

Anbefalte innlegg

Har ikke termin før i juli, så har jo forsåvidt god til enda. Men problemet er at i mange, mange år har jeg vært lidenskapelig opptatt av navn, men jentenavn hovedsakelig, fordi jeg sjelden finner guttenavn jeg faller for.

Det eneste guttenavnet jeg virkelig liker, er Lucas. Og det er jo så utrolig oppbrukt! Alle skal jo tydeligvis kalle ungen sin det for tiden. Så det har jeg ikke noe lyst til å bruke pga det... :(

Får vi jente derimot, blir problemet heller å velge et av alle de fine navnene jeg har på lista.

Det skal ikke være lett, dette...

Noen som har forslag til guttenavn, så sleng de ut. Takknemlig for alt! Skal skrive de opp, så jeg kan se på de jevnlig, og kanskje plutselig finner jeg det perfekte navnet! :)

Fortsetter under...

Skjønner godt det med Lucas, jeg også synes det navnet er utrolig pent, kjempesynd det har blitt så populært!

Isak

Erlend

Benjamin

Ferdinand

Oscar

Marcus

William

Liam

Peder

Bendik

Severin

Edvin

Odin

Brage

Balder

Ulrik

Robin

Mathias

Felix

Filip

Olai

Niklas

Andreas

Casper

Alvarin

Trym

Eirik

Sebastian

Tideman

Maximilian

Herman

Jostein

Alexander

Matheus

Daniel

Edin

Elias

Aron

Sofus

Waldemar

Ask

Frikk

Simon

Truls

Mikkel

Martin

Jonah

Johan

Sindre

Sondre

Tobias

Fredrik

Andrè

Julian

Emilian

Henrik

Henning

Gjermund

Annonse

Hei. Ser i et annet innlegg at du egentlig vil ha et litt spesielt navn til barna dine. Sønnen min heter Levi. Type navn du må smake på i noen uker. Jeg tenkte på det i 1 mnd før han ble født, og da var det for meg kjempefint.

Nå, da det mest sannsylig blir gutt også, har vi store problemer med å finne navn. Jentenavn er bestemt, men GUD så vanskelig med guttenavn...

Annonse

Takk for mange svar:)

Felix liker jeg godt, men det er sambo helt i mot. Leon er ganske fint.

Og Colin. Har sett det nevnt i flere innlegg de siste dagene, og liker det faktisk bedre og bedre.

Gabriel er også fint.

Luca ser så tomt ut synes jeg, da må jeg heller svelge stoltheten og bruke Lucas:)

Kom gjerne med flere forslag! Begynner å få en lang liste nå, for jeg skriver ned alle, men tar gjerne i mort flere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...