Gå til innhold

Kvalme blir det værre og værre??


WildPrincess

Anbefalte innlegg

Hvordan erfaringer har dere med kvalme? Jeg er i min 6. uke og er så og si sengeliggende pga kvalme. Klarer å spise og drikke noe forutsatt at jeg holder meg HELT i ro til maten ikke kan komme opp igen.

 

Finnes det en "kvalme topp" og når anntar man at den er? Vet de fleste slipper unna rundt uke 12... men kan jeg forvente å bli værre i tiden som kommmer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar deg og min store sympati.

Alle som er kvalme her inne må jeg bare sende et svar, fordi det er forferdelig å være så dårlig.

De sier det bedrer seg når du kommer mot 12-14 uker, så du får håper du er som flertallet.

Jeg fikk hjelp av min gynekolog med reisesyketablettene Prostafen og det er mange her inne som er blitt mye bedre med de.

 

Jeg har en utrolig mye bedre hverdag nå enn før jeg fikk de og jeg var også sengeliggende, så når det finnes hjelp, hadde jeg gjort det.

Tips til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 9+1 i dag og blir bare værre....desverre... Har prøvd postafen, stemitil, afipran, b-vitaminer og nå til slutt noe som heter phene,,,(ett eller annet.:-) Ingenting har hjulpet. Startet på sist nevnte i går og har den ikngen virknng til i morgen blir jeg innlagt for intravenøst....

 

Dette er min trefje graviditet og jeg har ikke vært så dårlig før... Men de forrige gengene har det hvertfall gitt seg i uke 14 ca...

 

 

Håper for din del det snart går over.... På babyverdensin side, når en kommer til 9 fullgåtte uker står det at mange blir kvitt kvalmen.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+ 0 og det blir bare værre her også....:-(

Men det startet ikke så veldig voldsomt hos meg da,så oppleves nok veldig forskjellig.

 

Før hjalp det å soise litt når kvalmen kom men det funker ikke lenger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 10+2 nå og foreløpig har det blitt gradvis verre, men jeg har også noen dager da jeg føler meg ganske bra.

 

Forrige svangerskap hadde jeg ikke noen plutselige gode dager, men en jevnt stigende kvalme. det startet i uke 7 og var vipsvekk i uke 15. Dagene før kvalmen var plutselig var borte var de verste jeg hadde hatt til da. Helt umulig å forutsi.

 

Håper det gir seg for deg snart. for min egen del håper jeg i allefall det (kipt å vite at man sannsynligvis har 5 uker igjen med dette her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...