Gå til innhold

Noen som har gått på bjørknes eller sonans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å få generell studiekompetanse (tenker på de 6 fagene for å komme under 23\5 regelen)

Var det vanskelig og tok du det over 1 eller 2 år?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har gått på Sonans. Tok flere fag på 1,5 år. Må si at det var litt bortkasta penger i enkelt fag. Sånn som historie, samfunnslære o.l. kunne jeg like godt ha lest på egenhånd.

Skrevet

jeg tar 23/5 når. men jeg tar det på vanlig skole. tar det over 2 år. ganske slapt egentlig. helt ok. tar i tillegg 2 fag fra ungdomskolen og ett 12 poengers fag på BI og det går fint. + at jeg er alenemama.

så det burde gå bra med deg også ;)

Skrevet

Jeg tok alle fagene på 3 mndr. Anbefales ikke.

Men Sonans som skule anbefales ja :)

Skrevet

jeg tar alt på ett år nå, på Bjørknes.. Kan anbefales, men bør ikke ha sykt barn ofte som jeg har hatt..

Annonse

Skrevet

Bruttern går allmenn påbygg der nå og vi er veldig fornøyde med skolen:)

Skrevet

jeg tar matte på bjørknes nå, er veldig fornøyd. merker det er en helt annen kvalitet på lærerene der enn vanlig vgs. har gått der før og, tok bla norsk. det er virkelig givende og motiverende, man lærer masse. anbefales:)

Skrevet

jo, glemte å skive at jeg gikk der i 3 gym, allmenn påbygging. hadde ca 13 eksamner på våren. hadde jeg hatt tid, hadde jeg kanskje tatt det over to år. er innmari mye, særlig hvis du har barn hjemme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...