Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 2 år trenger dagmamma fra midten av februar. Ønsker helst dagmamma i nærheten av Stovner eller i nærheten av linje 5 mot sentrum.

Vi trenger 100% plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg er en ledig dagmamma ,med plass omgående om ønskelig. Jeg bor på grorud.

Ta kontakt 96 80 50 76 om ønskelig for mer inf.

Skrevet

Hei!

Jeg er ledig dagmamma fra i dag!

Bor på Ammerud, Skogen er 10 meter unna, med stor lekeplass og selv har jeg en gutt på 1 år. (og en skolegutt).

Er glad i å være ute.

Ta kontakt om du er interessert!

[email protected]

• 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Hi,

I`m a dagmamma,living in Oslo west, have lots of experience and very good references.

I`d like to take care of 2 children with a similar age.

I`m responsible,love children and to be around them.

I`d like to start soon, and i can go to your place to take care of your child. I`m a happy person,enthusiastic,i like to go out with the children and i will defintively be a great dagmamma,because i enjoy it!

I speak only little bit norwegian, but i`m enjoying norwegian classes and i speak good english.

Please contact me in this e-mail address: [email protected] Hope to hear from you soon.. If you have found a dagmamma already, please could you give my e-mail address to other parents,who may be looking for a good dagmamma. Best Regards,Caroline

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei!

Min mor bor på Stovner og passer på barn (Tante Ulrikkes vei). Pris: 3500,- 100%plass.

Ta kontakt på pm hvis du er interessert!

Ha en fin dag

Skrevet

hey.. jeg kan godt hjelpe deg md ditt barn..jg bor på høybråten og dt tar 5min fra stovner til ditt... hvis du ønsker å ta kontakt md mg ring til 94479198 linjeveien 57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...