bøllefrøene Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 er dere ekstremt trøtte.... har skjedd noe med kroppen nå... sover mange timer om dagen... 10 timer på og av på natten og kjenner at det snart er senga igjen nå..
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 er ekstermt trøtt, orker ikke mye om dagene. Sover i hverfall til klokken 12 hver dag, men så har jeg heller dårlig søvn om natten.. Og nå er klokken halv 11 så nå er det leggetid igjen.. Men tror det er bra og sove så mye som mulig nå jeg
bøllefrøene Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2008 ja vi får vel sove mens vi kan.. men blir liksom så utolmodig av å være så trøtt jeg da...
nå er vi fem Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Er litt misunnelig på dere som får sovet en del:-))) Blir bare tre timer pr natt på meg og etter det tar bekkenløsningsmerter, intens kløe, bevegelser i magen og/eller dobesøk over......... Klarer liksom ikke helt å ligge stille for alt er så ubehagelig etter et par minutter. Er bare 156 cm høy så det er ganske trangt i magen nå Begynner å bli desperat etter at tiden skal gå litt fortere!! Er i min 32. uke så det er jo noen igjen da, men håper at det kan skje noe om en fire ukers tid, da er forhåpentligvis alle tre modne:-))
bøllefrøene Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 ja.. hvordan få ukene til å gå... skjønner det er slitsomt å få sove lite.. sover mye av og på jeg og.. men etter kjæresten min har gått om morgen sover jeg ekstremt hardt noen timer.. kløen og dobesøk og kynnere er det som plager meg på natten.. pluss at jeg vokner når jeg skal snu meg.. men nattesøvnen varrierer så krysser fingrene hver kveld for en bra natt.. er 31-3 selv... hm lurer på når det kommer til å skje.. tror du ca om en mnd?? tenker liksom at det blir feb. barn jeg da.. men kan jo fort bli mars.. gleder meg så sinnsykt jeg... hold ut...nå er det natta her..
nå er vi fem Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Vi kan jo satse på skuddårsbarn??!!:-) Håper at jeg ikke må settes i gang/ha ks, men at det starter av seg selv litt før tiden. Har merket godt den siste tiden at ting endrer seg - kynnerne er sterkere enn før, mer nedpress, stikker i skjeden osv. Får bare håpe at dette modner kroppen litt og ikke er helt "meningsløse" vondter. Åhhh, jeg gleder meg sånn til å treffe de to små jentene og jeg gleder meg til å kunne leke skikkelig med den eldste datteren min også, nå blir det mye sofasitting og "mamma må hvile litt" mens pappa leker:-(( Lykke til videre bøllefrøene - håper vi kommer oss til slutten uten å bli gale av dette:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå