Lina08 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Skal lage hjemmelaget fiskegrateng i morgen, men kommer ikke til å bruke hele boksen med reker da...og siden vi allerede kaster altfor mye mat og skal skjerpe oss på det, så lurer jeg bare på om rekene taper seg i smak hvis de fryses....
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Tror ikke de blir noe gode dersom du fryser dem...
sol2002 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Har hørt at de faktiskt fryser ned pillede reker i lake på noen storkjøkken. Så jeg tror ikke det er så galt, selger jo frosne reker. Men det er jo veldig godt med reker på en fersk skive :-)
Lina08 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, ingen av oss her hjemme er spesielt glad i reker annet enn i fiskegrateng...ellers kunne vi alltids hatt de på brødskiva som dere foreslår... Jeg tar sjansen på å fryse dem, så finner jeg fort ut når jeg lager fiskegrateng neste gang om det var lurt eller ikke:-) Takker for svar!
Du og jeg og vi fire Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor lager du heller ikke to fiskegratenger, og så fryser du bare ned den ene formen. Da får du brukt hele rekeboksen, og så har du kjapp middag til en annen dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå