Gå til innhold

Ketolyse - greit med te?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg begynte på kur idag, har prøvd så godt jeg kan å holde meg til mat uten karbohydrater, men spist en del paprika, agurk og karbonader som litt slik sult mat..

 

Leser jo at den verste sulten gir seg etter noen dager, så får bare holde ut å heller spise litt de første dagene her..

 

Men så sitter jeg her å lurer, er det greit å drikke te med sukketter i?

Vet jo at jeg kan drikke pepsimax eller annen sukkerfri brus, men har lyst på noe varmt og drikker ikke kaffe..

 

Åsså en ting til, får man kjøpt slike strix man måler i urinen med noe annet sted enn i nettbutikken på ketolyse.no? Noen som vet?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får kjøpt stix på apoteket... :D

 

og tea er greit, men husk at enkelte reagerer negativt i forhold til vektnedgang på kunstig sukker. :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da skal jeg gå innom apoteket å kjøpe det imorgen.. Begynte idag da, så kan vel ikke teste før onsdag eller helst torsdag, for man bruker vel noen dager på å komme i slik tilstand..

 

Heter de strixa noe spesielt eller bare spør jeg etter strix?

 

Takker for svar altså, litt grønn på området seh:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke strixs men stixs.. og nej, spør etter stixs som måler ketoner i urinen. eller ketose-stixs.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan noen fortelle meg hvordan dette fungerer??? og feks hva jeg kan spise en hel dag, og kor mye kan en ta av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...