Gå til innhold

April: Ammingen går enda ikke så bra...

Anbefalte innlegg

Vet at barn klarer seg like godt på MME, men det er så mye lettere med ammingen. Slippe å dra med på flasker og finne plass å varme den om en måtte det. Så mye letter å gi brystet - alltid med og klart. ;)

Og siden det gikk så bra med Hanne så har eg nok hat veldig store forventinger til å amme denne gang også.

Men etter dei ti dagene på sykhuset der hun ble sondet så er ikke ammingen tilbake enda. Hun tar men hun kan ikke ta så mye at det gjør henne mett virker det som. Virker som om hun ikke klarer å tømme brystet skikkelig. Tar bare fra det ene brystet også, det ene brystet klarer hun ikke å ta i det hele tatt. Hun mister og tar hele tiden, og til slutt blir hun helt kavt stakar.

Gir litt fra høyre bryst og pumper det andre... men vet ikke hvor mye lenger eg orker dette.

Fortsetter under...

Høres ikke så bra ut. Håper det løser seg opp for dere snart da. Jeg hvet litt hvordan det der er. Slet veldig med lille Siri når hun ble født. Hun klarte ikke å få tak på det høyre brystet mitt, men det venstre gikk bra, men det hadde jeg ikke så mye melk i. Så jeg ga opp når hun var 3 -4mnd.

Håper det kommer til å gå bedre denne gangen.

Lykke til videre.

Hei Pia!Jeg anbefaler at du "roper" på Ellie, eller sender epost til [email protected], spør etter Ellie og si at Expat har bedt om at dere får kontakt. Om du ikke orker å skrive opp alt, så bare kopier trådene herifra, da ser hun hva som står på. Jeg skal også forsøke å se at de på kontoret forstår dette. Ellie har vært igjennom akkurat dette, hun "kan alt" om situasjonen og har lært seg mange knep! Jeg står på flyttefot akkurat disse dagene, typisk. Tilbake med full styrke lørdag kveld!

Takk Expat.

Eg har nå sendt mail - bare dei to siste dagene syns eg det er blitt dårligere med ammingen. Gjør ikke annet her enn å kave med den ammingen. Problemet er også litt at eg ikke har tid til alle dei timene til dette... dei tre andre barna krever sitt dei også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...