Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 14. januar 2008 #1 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Jeg er en gammel sliter som ikke har orket å gå inn på dette forumet på leeeenge. Jeg har opplevd 1 MA og 2 SA og har prøvd å få barn i 4 år ca, samt aldri brukt prevensjon. Nå har jeg avsluttet min første enkle pergokur og for 5 dager siden fant jeg ENDELIG eggløsningen min. Jeg og sambo hadde sex morgen og kveld fra 5 syklusdagen min ( den dagen jeg sluttet å blø) og frem til 2 dager etter påvist eggløsning. Når jeg sjekket kalenderen min på babyverden i dag sto det følgende: "I dag er det 14. januar, og du er på dag 22 av syklusen. Det er 5 dager siden eggløsningen, 9. januar, og 8 dager til en graviditetstest kan være positiv." Jeg har siden eggløsningen kjent mensmurringer/eggløsningssmerter (litt vanskelig for meg å kjenne forskjell som ikke har hatt eggløsningpå lenge) og det er som at de rare følelsene jeg kjente under eggløsningen ikke har gitt seg, men varierer i styrke. Kjenner det spesielt når jeg har vært oppe å gått litt fo så å sitte og ligge etterpå. Også etter orgasme... Så har jeg merket meg trøttere (trooor jeg) og brystvortene er veldig såre. Kan dette være tidlig tegn til at det kan være en liten der, eller er det normalt å ha sånne symptomer etter en eggløsning? Vær så snillå svar dere som har peiling. Dette er ikke noe moro for meg... *klemmer til alle* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136536030-symptomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess 83 Skrevet 14. januar 2008 #2 Del Skrevet 14. januar 2008 Har ikke så veldig peiling, men har jo gått på pergo før Jeg har foreløpig ikke blitt gravid av det, men skal prøve en kur til snart. Men ang symptomene dine.. da jeg gikk på pergo fikk jeg utrolig ømme bryster, mye mer en hva jeg normalt har, og jeg som du var også veldig sliten og trøtt hele tiden +at jeg hadde en del stikking i magen. Jeg trodde selv at jeg endelig hadde klart det, men den gang ei. Ikke for å ta fra deg motet, men de "symptomene" man har kan like gjerne være bivirkninger på pergoen. Men når det er sagt, er det viktig å holde motet oppe. Det kan jo også være at spiren sitter denne gangen. Håper det. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136536030-symptomer/#findComment-136536622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå