Gå til innhold

Noen som er sykemeldt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er i uke 7+5 og er så fryktelig kvalm og sliten. Skal til legen i morgen, og lurer på om jeg kanskje skal sykemelde meg.. Formen er ikke bra, mildt sagt.. Er det fler som er i samme situasjon?

 

Har egentlig ikke lyst til å sykemelde meg,men jeg har ingenting å gjøre på jobb.. Også føler jeg at det ikke er grunn nok til å gå hjemme å bare slappe av.. Skal også nevnes at jeg blør mer eller mindre konstant..

 

Nr 3 dette her, de to første var ikke sånn i det hele tatt.

 

Erfaringer mottas med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er gravid men nr 2 og er 8+3 i dag. har vært sykmeldt en uke og sykmeldt ut denne uken også. Alt som går ned kommer opp igjen :( Spyr og spyr og spyyyyr. ugg... Var bare småkvalm forrige gang. får resept fra legen på piller som skal hjelpe på kvalmen så det gjenstår og ser. Håper virkelig det hjelper, for dette er slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20% sykemeldt pga kvalme. Det hjelper å kunne komme litt senere og gå litt tidligere. Du kan jo redusere noe uten å sykemelde deg helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har blødning, så skal du jo virkelig ta det med ro, å aller helst ligge mest mulig.Blir helt satt ut over at du ikke er sykemeldt allerede. For hvis ikke blødning i svangerskapet er grunn god nok til sykemelding, så er jo ingenting det.

Er selv sykemeldt, å blir det nok hele svangerskapet. Har mistet tidligere 4 ganger, å da blir dette regnet for høyrisiko-svangerskap.

Å de gangene jeg har blød, så har legene betegnet det som truende abort. Sendt hjem for å ligge mest mulig, å ta alt helt med ro.

Har du vært til kontroll for blødning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du skal sykemelde deg jeg! Har selv blitt sykmeldt i dag pga akkurat det samme som deg, etter råd fra ei go vennine. Så derfor sier jeg det samme til deg: Det er viktig å ta hensyn til seg selv under graviditet! Så får vi heller jobbe om noen uker, når den verste kvalmen forhåpentligvis har gitt seg ;-)

 

God klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hundre prosent sykemeldt og har vært det nesten siden jeg oppdaget jeg var gravid. Dette pga. skiveprolaps og sterk kvalme og oppkast. Klarer ikke å fungere i dagliglivet. Føler jeg bruker mine større barn som stuepiker. De er så søte kommer med drikke og hjelper til så godt de kan. Livet her i gården går livet på halv åtte. Heldigvis er barna store vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg hadde hatt bleiebarn.

 

Sykemeld deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...