Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å fly til Trondheim snart, skal ha med barnevogn (simo kombi) på Norwegians sider så står det at det anbefales å pakke slik bagasje i hard emballasje,men det har de ikke tilgjengelig på flyplassen. Har jo sett at de som har med barnevogner har bare pakket de i plast.Men alle vet jo hvordan man behandler bagasjen på fly.

Hvilke erfaringer har dere med å ta med vogn på fly.

Skrevet

må alltid skrive under på at jeg sender spesial bagasje på eget ansvar hos norwegian, har aldri pakket den ekstra inn, men har heller aldri skada vognen min heller.

(og den er ganske gammel og skrøpelig fra før...)

Skrevet

Hei.Kom hjem fra ferie i går og da jeg skulle trille vogna(simo duo) så samboer att det ene hjulet/understtellet var skjevt=(

Da var det bare å gå bort i skranken til SAS(flydde med sas og widerøe) og fortelle att vogna var skadet... Møtte da en kjempe hyggelig dame som var kjempe behjelpelig..

Da vi kom kom hjem var det bare å levere vogna på ett sted som har ett samarbeid med SAS.. Her i Fredrikstad så var det Baby Shop,så i morra skal vi levere vogna dit... Ikke noe problem der=)

Hadde vogna i en plastsekk som man får kjøpt på flyplassen.

Har ikke sett eller hørt att noen andre har pakket vogna inn i hard emballasje..

Så her har vi bare positive erfaringer med å ha med barnevogn på fly:-)

God reise=)

Skrevet

det er visst forskjell på innenlands og utenlandsturer når det gjelder flyselskapets forsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...