Gå til innhold

Noen Oslo-jenter med termin i vinter?

KajaLu

Anbefalte innlegg

Hadde vært koselig å treffe noen voksne mammaer i permisjon utover vinteren og våren når ungene er vel i havn. Jeg har termin i morra, er snart 35 år, så jeg følte jeg kunne henge meg på dette forumet.

Litt om forløpet mitt:

Samboer og jeg har diskutert lenge og vel om vi skulle ha barn. Han har to store barn fra tidligere, og har måttet jobbe med tanken. Men nå ble det som jeg ville... Da vi begynte å prøve, ble det raskt en tidlig abort og deretter et år med forsøk. Husker tida godt, selv om magen nå er stor. Er veldig takknemlig og tar ikke dette for gitt! Graviditeten har gått veldig greit, spesielt etter at de første ukenes nervøsitet var tilbakelagt. Nå er det bare å vente for min del.

Fortsetter under...

Hei :)

Bor i oslo og har termin 27.februar.

Enig med at det er fint å bli kjent med andre voksne mammaer som skal ut i permisjon.

Det er noen Oslo damer som skal møtes i neste uke, men da er du forhåpentligvis altfor nybakt mamma til å bli med. Du får henge deg på neste gang :)

Lykke til med fødsel.

Hei!

Jeg bor også i Oslo og har termin 6. mars.

Det er hyggelig å møte andre voksne damer i samme situasjon - vi er noen som har hatt regelmessige treff og noen har nå født. Da har de tatt med babyene på treff.

Du er hjertelig velkommen du også til uken dersom babyen ikke har meldt sin ankomst.

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...