Gå til innhold

Maibarn 2008 Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke den gruppen på facebook jeg. Vil gjerne være med. Har termin 9 mai, og jeg er 28 år og bor på Heimdal.

Jeg gikk altså inn og søkte på denne tittelen, men fikk ingen treff

Skrevet

Finner ingen gruppe jeg heller :(

Skrevet

Har ikke sjekket noen gruppe jeg, men har termin 16. mai og bor i Trondheim. Er 31 år.

Skrevet

Fant den ikke til å begynne med jeg heller.

Men når jeg kopierte navnet herfra, og søkte inne på facebook så fant jeg den.

Muligens jeg skrev feil første gangen?

hm

Skrevet

det er forskjell på store og små bokstaver har jeg funnet ut! ;O)

Har dere funnet den??

Skrevet

Finner ingenting :(

Skrevet

Hei, jeg har termin i Mai , har ikke hørt om den gruppen. er det noen som vet navnet og kan fortelle meg litt om den på facebook? =)

Skrevet

men vi er jo en del der nå..så gruppa er der jo... sikker på at du skriver inn riktig?? hmmm...

Skrevet

Navnet er:

Maibarn 2008 Trondheim

Marker-kopier og lim inn dette når dere søker!

Det er bare en helt vanlig facebookgruppe, der vi kan spørre hverandre litt etterhvert om ting og tang vi kanskje lurer på som er spesielt for trondheim og omegn osv.. jordmortjenesten (som jeg ikke har fått så veldig positivt inntrykk av enda..) og liknende.. ;O)

Skrevet

Er ialfall en gruppe på facebook som heter "Mai 2008 baby" :-) Du som bor på Heimdal, som skrev inn først her: Heeey, jeg bor på Midteggen på Saupstad, 24 år, termin 11. mai... :o)

• 5 uker senere...
Skrevet

Må se om jeg finner den klubben på facebook. Er det mange totalt som er der som venter barn i mai da? Er foressten 26 år og bor nære heimdal.

Skrevet

jeg finner heller ikke gruppa på facebook. er 30 år og har termin 18. mai i trheim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...