Gå til innhold

uæææ venter tvillinger ;)

Hilde40

Anbefalte innlegg

akkurat kommet fra legen , ja, testa positiv på 2 graviditetstester hjemme forrige mandag .fikk ultralyd å han gliste bredt å viste meg to fosterposer ( er bare 5-6 uker på vei)

Sjokket har enda ikke lagt seg , men han sa at i noen tilfeller vil det ene fosteret bare bli borte. Så nu venter vi bare spent til neste time som er om 3 uker

Spennende ;)

HMMm tenk jeg venter tvillinger altså nr 4 og 5 hihi

Fortsetter under...

Grugleder meg jeg og ;)

finner liksom ikke roen , venter bare spent på at det skal bli 5 feb. sånn at jeg får sett dem igjen ;)

Er det noen her inne som har opplevd det at det ene fostret har blitt borte ???

har les side opp og side ned om det (vanishing twin syndrome)

Krysser bare fingre og tær for at begge har det bra, selvom jeg ikke tror det virkelig går opp for meg før jeg sitter med dem i armene å ikke vet helt hvordan jeg skal få ammet dem hihi

Annonse

jeg kjenner noen hvor fosteret ble borte, som fortalte meg om det når jeg fikk vite om tvillinger i uke 5.

Ikke for å skremme deg sa hun, men bare for å fortelle deg om hva som kan skje.

og leste opp og ned om vanishing twin syndrome selv. bare sånn for å forberede meg hvis det gikk galt( akkurat som om det går an)

iallefall for å være oppmerksom på at ting kunne skje.mentalt sett.

Tar det fortsatt dagene som de er fra UL til UL selv om jeg er i uke 23 nå. de er supersparkere begge to, og har det kjempefint inne i magen sier de på UL hver gang:)

tror alle med 2+ i magen grugleder seg jeg,

Det er noe for seg selv det med flere i magen.

:):)

har bare så inderlig lyst til å juble det ut til hele verden hihi ;)

men så føler jeg liksom at jeg må vente med å slippe jubelen helt løs til etter neste ultralyd

blir uansett spennende , har ingen erfaring med tvillinger så dette blir helt nytt for meg

selvom jeg har 3 jenter fra før , så ser jeg for meg at tvillinger blir ikke helt det samme ;) som å få en av gangen hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...