Gå til innhold

Noen som vet, ang prøver???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i gang i porsgrunn i starten av februar.. har tatt blodprøver osv av det som trengs når jeg skulle i gang for et år siden i Danmark.. må jeg ta nye blodprøver, hiv osv tester nå igjen?? evt tar det lang tid for svar??

Tenkte kanskje jeg skulle ta å bestille dette slik at jeg allerede var ferdig med det og resultatet var ferdig til jeg skulle dit.. kan jo ta det hos fastlegen sikkert..

Og mannen skal vel også ta? vi tok jo sammen for et år siden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maa nok sikkert ta om igjen ja, om ikke Danmark kan sende deg kopier av resultatene og slikt da??

Skrevet

Får se i papirene mine.. takker

Skrevet

Det kan nok hende de vil ha nye testresultater, når det har gått et år, iallefall på hiv/hepatitt osv. (det måtte vi) Men svaret på de prvøve får du ganske raskt, i løpet av maks en uke

Skrevet

Hei! Vi måtte ta nye prøver i Porsgrunn - de vil ta sine egne prøver uansett sa de. Tok dem begge to vi, når vi var der til første samtalen. Tror det er helt unødvendig å bestille på forhånd - det er ikke noe som drøyer tiden ekstra.

Skrevet

Oki, da venter jeg til samtalen. Er så redd det går mer tid vettu hehe.. vil jo fort i gang.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...