Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 eg skal ende opp i kjempe dårlig form til fødselen vist dette fortsetter,ken jo bare sitte ved dataen og lage middag til guttene mine kommer heim fra jobb og bhg:( har vasket golv i dag og er nå kjempe dårlig i ryggen...uff..hvordan skal dette ende??? er bare i uke 31..
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har det helt likt som deg... støvsuging å vasking er ikje det lettaste å gjør for tia... så her går det i rykk å napp.... får sambo til å støvsuge innimellom, hjelpe det.... men med 3 etasjer der det ikje lett å få vaska nei.... men tar det som det kommer, bare stua, kjøkkenet å badet er reint så får det andre være..... ) Er også i uke 31
loppa6 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Har vært sånn siden jeg var tre månder jeg og er nå 35 uker.. Er utrolig slitsomt egentlig.. Går rundt med konstant dårlig samvittihet i forhold til samboeren siden jeg nesten ikke orker eller klarer noen ting..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 uff ..ja det er ikke lett:( tenker på formen min etterpå og eg liksom,men den kommer vell??? godt vi er fleire som har det sånn da..hehe(mager trøst)
loppa6 Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Ja du får ta det med ro så lenge du har mulighet, er ikke lett men.. man skal jo liksom fungere i kroppen etterpå og da..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har vært sykemeldt siden uke 8 av svangerskapet, sliti med ekstrem kvalme fra uke 7 til 27/28( begynt nå igjen i uke38) og sliti med bekkensmerter fra uke 17 som er sterke enda, da jeg har prøvd å trene litt så har det låst seg helt i rygg og bekken, så en daglig gåtur er eneeste form for trim jeg klarer, pluss det lille jeg klarer heime, har heldigvis en ryddig og snill mann:) da jeg nevnte det med form iforhold til fødsel bare fnyste jordmora og sa at babyen bryr seg ikke om formen til mora, den skal ut uansett så trengte visst ikke bekymre meg for det...men tenker jo på det i alle fall hvis vannet går før hodet er festet, da må man visst ligge, og for meg og ligge med ryggsmerter på ryggen er ikke noe godt..så bekymrer meg ja..
Marino Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Ville vært forsiktig med vasking hvis du får vondt,Kan være begynnelse på bekkenløsning. Jeg har fått vaske og støvsug forbud av lege og fysioterapaut. Så stakkars mannen min blir pent nødt til å vaske når det er nødvendig.... Jeg får ta det igjen etter fødselen;)
Phantom´ Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Får ikke gjort noe jeg heller. Har hatt det sånn alle mine graviditeter, men det er utrolig hvor fort man kommer seg etter fødselen om man bare står på litt. Har aldri trent helsestudio eller noe, men trilling av vogn er super trim! Alle vondtene forsvant umiddelbart etter fødel for meg og håper på samme forhold denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå