Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er det noen her som har erfaring med de? Synes lille gutt er så sår på stumpen sin etter vi begynte å bruke de. Men vet ikke om det er serviettene som gjør det eller om det er pga han shiter sykt mye ) Han er 15 dager og jeg mener jeg har lest et sted om at så lenge man fullammer så skal ikke de reagere med sår stump på kun mm...
Fru Lillamum Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 bruk coop sine xtra servietter.. de er kjempefine og parfymefrie.. Min har ikke hatt noe utslett idet hele tatt og de er BILLIGE.. 14 kr pakka eller noe slikt
Hanne31 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 De som har blitt best i test er våtserviettene de har på Rema. De heter våtservietter tror jeg og er orange med bilde av en baby utenpå. Har brukt dem, men bare når jeg må bytte på han borte for det beste er tørre kluter med vann. Bruker Mesoft sine fra apoteket.
heldigec Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Euroshopper (Rimi, ICA) tørr-serviettene er også supre!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Bruker fortsatt Mesoft kompressene. Men når jeg er borte og ved nattskifting så bruker jeg pampers sensitive. De andre parfymefrie merkene jeg har prøvd lukter ekkelt, så jeg orker ikke å bruke dem. Junior er av og til sår i stumpen, og det på kun mm. Tar på litt sinksalve så blir det bra. Han har ikke reagert på våtserviettene!
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Legen og helsesøster på helsestasjonen rådet oss til å holde oss borte fra våtservietter til daglig.... spesielt Natusan. Egentlig skulle man holde seg unna alt fra Natusan sa de.... da får de små utslett! Vet jo ikke om det stemmer på alle barn, men det var det de sa! :-)
oblix Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Bruker Libero våtservietter, synes de er helt topp:) Synes de fleste våtserviettene er for tørre. Gutten vår får ikke utslett og vi bruker det hver dag, er jo så lettvindt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå