*Roxy* Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg så en på Barnevognhuset Rudo i dag, en 3-hjuling som jeg tror var fra ABC design og heter "Moving light". Farge grå/sort og lime. Noen som kjenner til denne?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner ikke til akkurat den, men generelt er ABC vognene utrolig tunge. Verdt å sjekke det før du kjøper ihvertfall. Anbefaler Easywalker classic på det varmeste. www.easywalker.no Den veier under 7 kg - og er utrolig god å trille.
*Roxy* Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Skal jeg sjekke ut.. Men det er vel ikke en typisk reisetrille? Trenger en billig vogn å ta med til syden. Gidder ikke ta med den vanlige vogna vår, i tilfelle noe skulle skje på flyet.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Nei, det er ikke en paraplytrille - men mer en vanlig sportsvogn. Det er et par til salgs på finn. Absolutt verdt å sjekke ut, fremfor en plast trille med harde små hjul. De er tilnærmet umulig å kjøre i sand og på humpete fortau. Easywalkeren fåes med reisebag, der hele vogna pakkes nedi. Vi har hatt vår med på mange flyturer -og den har ikke fått noen skader. Ellers har jo MacLaren en trehjuling også, som er lett og god.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 mac laren=) ingen over ingen ved siden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå