Gå til innhold

30+ nytt treff i februar

Anbefalte innlegg

Flere nye ansikter - og mager - forrige uke. Veldig kjekt!

Ble enige om et nytt treff torsdag 7. februar klokka 12 på Bare Blåbær. Prøver oss med et dagtreff denne gangen ettersom de fleste av oss nå er i permisjon eller er sykemeldt.

Jeg reserverer bord.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136533743-30-nytt-treff-i-februar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Bare lurer på når dere har termin, eller har de fleste fått? Første eller flergangs? Alder?

Har vært på treff forrige svangerskap, og kunne tenke meg det igjen, men det er litt "skummelt" de første gangene da :-) Greit med litt lik alder da, ser at på de andre treffene er de helt nede i 16 år, det blir litt "feil" når jeg er 31 liksom. Har termin i mai med nr 2.

Prinsesse og spire

Hei!

Jeg var på treff 10. jan. og det var kjempe- trivelig!!! Vi var syv stk. En har født (ei nydelig jente) og vi andre har termin fra slutten av januar og til slutten av mars. Alderen lå mellom 30 og 40. Er selv 35 år og venter mitt andre barn. Forstod det som om at det tidligere har vært andre/flere tilstede som ikke kunne komme sist, - vet ikke når de har termin da.

Koselig om du kommer på nest treff. Det skal jeg, og gleder meg.

Vi er nok på nett med tanke på at vi ønsker å treffe gravide og nybakte mødre i samme aldersgruppe!

Er det noe interesse for et treff for 30+ på kveldstid også, tror dere? Jeg er fremdeles i jobb så jeg kan ikke møte på dagen, men vil veldig gjerne bli kjent med likesinnede.

Jeg er 31 år og førstegangs med termin 6. april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...