Gå til innhold

Lillegutt kom på termindatoen 5.januar


venterpåprinsen

Anbefalte innlegg

Lørdag 5.januar kom lillegutt (har ikke fått navn enda). Vannet gikk kl 9 om morgenen, men riene startet ikke før i 4-tida. Da ble det fart på sakene! Hadde jo lest og hørt at man fikk gode pauser mellom hver ri så man fikk slappet av innimellom, men ikke her i gården nei! Ganske så fort ble det MEGET tett mellom riene. Det var vondt men klarte å puste meg gjennom smertene. Brukte ingen andre "smertestillende" midler enn at samboer stod å kløp meg bak på ryggen. Det hjalp faktisk! Kan tenke meg det fungerer på samme måte som saltvannspopler.Uansett kom lillemann i full fart kl 20.10. Frisk og rask og nyyydelig:) Måtte sy to sting, men er ganske misfornøyd med "sydama". Kunne sikkert ha sydd litt mer...får se hva jeg gjør med det etterhvert. Skal gi det litt tid og se hvordan det gror.. Nå er vi i allefall hjemme og lillegutt er en rolig krabat som stort sett bare sover og spiser( og bæsjer MYE:) Det er rart at man plutselig kan kalle seg mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så koselig!!!

Gratulerer så masse! Rart å lese fødselshistorier...tror liksom at det ikke skjer meg på leeenge! Har termin om 8 dager, men skjønner det ikke helt selv!

 

Er det førstemann? Tror liksom at "alle" går på litt overtid...men da er det kanskje håp... Hihi...

 

Kos dere masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den så presise gutten. Navnløs var mi jente i uker etter fødselen og kanskje han i magen blir navnløs en stund etter fødselen. Det med navn er ikke lett. Pappaen har denne gang fått ansvaret for å gi navn, så spent er jeg. Kos dere, herlig å bli mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...