3 små gull :) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Uff jeg er i uke 18 men føler meg som i uke 30 i forrige svangerskap. Har et barn på 1 år så disse kom veldig tett på Blir kjempefort sliten og får fort kynnere. Er dette normalt?
sommerfuglene Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Er nok det dessverre... Har det på akkurat samme måte! Er i uke 21, og ser for meg at dette blir veldig, veldig slitsomt etter uke 30... Så eg prøver å nyte tida no før det blir enda tyngre Eg passer på å få kvilt på sofaen kvar ettermiddag og kveld, og elles ta hensyn til kroppen. Og så gjer eg ting som eg har lyst til, så langt det lar seg gjere med ei tulle fra før Er mykje meir slitsomt enn forrige gang, men dette skal me greie For et flott resultat det kjem til å bli!!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Er i uke 20 nå jeg og føler litt detsamme. Har en dotter på 2 år og føler også at jeg veldig fort blir sliten av små ting, som å gå opp trappen. Nå er jeg imidlertid blitt sykemeldt 100% og det føles deilig. Skal forsøke få dagene til å gå med å gå en liten tur hver dag, fixe det jeg klarer hjemme, forberede for de to i magen og hvile.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er nå i uke atten selv og er stor.. virkelig.. STOR! Jeg orker ingenting, blir fort sliten og lei - og føler meg ganske udugelig. Får vasket litt om dagen men det er stort sett det. Er i permisjon grunnet tidlige svangerskapsproblemer - så har jo ingen inntekt (siden jeg var student) heller - og føler meg enda mer ubrukelig! Hva kan jeg gjøre for å få dagene til å gå? Har flyttet opp til kjæresten på landet - og har jo ingen venner her heller. :)Enda!
3 små gull :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Ja det var det jeg fryktet, hvordan i alle dager skal dette gå?! Men uansett godt å høre at det er normalt for jeg hadde det ikke slik i mitt forrige svangerskap i det hele tatt. Jeg er blitt 100% sykmeldt jeg også nå og prøver å f gjort litt småting når lille er i barnehagen, takk gud for barnehagen sier jeg bare. Mine planer er også å få gått tur, ordne å rydde litt hjemme. Og selv om jeg har venner her jeg bor så kan du trøste deg meg at jeg har lite energi til å gjøre noe som helst. Når de små kommer blir det lettere for deg å bli kjent med folk på landet der du bor også skal du se Vi får holde motet oppe. Uansett, jeg gleder meg utrolig mye til de små kommer og så lenge det her går bra så er det helt 200%verdt det.
Sol med 2! Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Det er nok helt normalt, ja. Jeg er i uke 22 og snakket i dag med ei gravid dame i uke 34. Hun kommenterte at magen min var nesten like stor som hennes! Og det va faktisk sant.... Jeg jobber fortsatt 50%. Det går bra, men får selvfølgelig ikke gjort så mye hjemme etterpå. Da blir det sofasliting + litt aktiviteter med 5-åringen. Vi får holde ut, jenter. Det ER jo verdt det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå