Gå til innhold

Kan jeg kjenne liv allerede eller er det bare innbilning?


På vei igjen?

Anbefalte innlegg

En gang eller to har jeg kjent akkurat som at noe innvendig stryker meg litt, noen ganger er det akkurat som pulsen min som banker litt også er det over, er i min 12 uke nå...har vært gravid før..en annen ting jeg lurer på er at jeg var på ultralyd på fredag i forrige uke, alt så bra ut i følge gynekologen, vi tok da utvendig ultralyd og vi så hjertet slå men den beveget seg ikke da, i følge gynekologen så måtte jo fosteret få hvile litt iblant og. Var på ultralyd mandag samme uke og da beveget fosteret seg mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis det er ditt første barn er det sjelden man kjenner liv så tidlig.jeg kjente i ca uke 15 sist gang.

 

barnet sover av og til,og da er de rolige på ultralyden.så lenge hjerte slår så hadde den nok bare en liten blund:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjente liv i uke 12 med nr 2 :) kjennes ut som bittersmå bobler, sommerfugler eller hvordan jeg skal forklare det :)

 

Man kan kjenne det tidligere med nr 2 pga da kjenner man igjenn disse små sparka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kejnte det i uke 12 med denne, men da jeg gikk med førstemann kjente jeg det ikke før i uke 17:)

 

tror eneste grunnen til at jeg kjenner det nå, er at jeg vet hva jeg skal kjnenne., at jeg kjenner det igjen:)

 

uke 15+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...