LizzyG Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hva er det negative og positive sidene med den?
Gjest anouschka with Love Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Den er lett og smidig! Enkel å klappe sammen i bil, lett å klikke bagen på plass i understellet. Dessuten er den pen å se på. Selger vår nå, kun brukt i 4 mnd. Den er turkis. Grunnen til salget er at jeg har funnet en annen modell av OTH i andre farger... Litt luksus problem men man blir nå litt rar, hehe. Selges for 2900,- kroner om noen er interessert )
LizzyG Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Synes du den tar liten plass i bilen?
Gjest anouschka with Love Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Ja det gjør den! Jeg har en VW passat. Får plass til vår Quinny på høykant (understellet) og søstern's SIMO bak. Er ikke verst det :-D
LizzyG Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2008 Ja, det er bra. Når du sier understellet er det bare den sportsdelen, for det er bare den jeg trenger.
Gjest anouschka with Love Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Sportsdelen ja :-). Går veldig fint inn i små biler også. Hadde en Peugot 307, funka fint samt går visst perfekt inn i Polo'ene.
LizzyG Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2008 Flott, vurderer å kjøpe en stasjonsvogn i mellomklassen så er litt avhengig av å plass til litt bagasje også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå