Gå til innhold

Hvor lenge spiser babyen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min baby får mat fra begge bryst ved hvert måltid. Dier et sted mellom 10 og 20 minutter på hvert bryst, men spiser litt mer effektivt om natten; da er det aldri mer enn 10 minutter per bryst.. På dagtid er intervallene på ca. 2 timer, om natten sover hun glatt 5-6 timer i strekk :-)

Jeg synes det høres ut som babyen din er fornøyd med 10 minutters spising. Så lenge ungen (stort sett) er kvikk og interessert i omgivelsene og legger på seg det han skal, synes jeg bare du skal være glad til at du slipper å bruke så mye tid på ammingen :D

Annonse

• 2 uker senere...

Min kan ligge i det uendelige, han sovner bare når han skal spise og det har han gjort siden han ble født. Forferdelig slitsomt å måtte prøve å vekke ham hele j*vla tiden. Har måttet gi ham MME i tillegg helt siden vi kom hjem (fikk også på sjukehuset men det var pga at melkeproduksjonen ikke var kommet skikkelig i gang). Jeg synes hele ammingen bare er stress. Jeg må hele tiden prøve å holde gutten våken, opp for å rape ofte, noe som er et h*lvete når jeg må bruke brystskjold, for det ramler bare av. Så jeg stresser, gutten sover og suger nesten ikke, og jeg har nesten ikke melk lenger. Jeg pumper men det er jo ikke like effektivt som når han suger. Ser vel ut som jeg kommer til å kutte ut hele ammegreia, synest som sagt at det bare er stress, ikke noe kos i hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...