**synne** Skrevet 14. januar 2008 #1 Del Skrevet 14. januar 2008 -Da har vi bestemt oss for spania til sommeren! Svigers har leilighet der sammen med to andre vennepar. Vi tenker å reise sammen med noen venner, så skal bare få avklart med de når det passer for dem, så skal vi booke oss inn i leiligheten 14 dager.. *juble* -Og bestille flybiletter... Noen andre med ferieplaner klare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 14. januar 2008 #2 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi hadde planer for ferien, men ettersom jeg nå skal ha en liten en 17 mai, så vill jeg gjøre det overstått først så får vi se om vi finner på noe om alt går bra på den fronten. Hørtes jo deilig ut å reise til spania da, hvor i spania er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er i Torrevieva (Eller hvordan i alle dager det skrives..) 3 kvarter fra Allikante. -Er jo der hele halve norge har feriested..hehe.. Menmen.. Badebasseng rett på andre siden av veien (lite traffikert) og hage med lås, så ungene er trygge utenfor.. Og så godt som garantert sol.. -og det er det viktigste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 14. januar 2008 #4 Del Skrevet 14. januar 2008 Vi har bestilt til Tyrkia i år Har aldri vært i syden med barn før så det blir jo spennende å se hvordan det går Vi reiser rett før skolen begynner i august så blir sen ferie på oss.. Depositumet er betalt så nå bare gleder vi oss:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 21. januar 2008 #5 Del Skrevet 21. januar 2008 Vi skal til Italia i år. To uker i juni. Har leid stort hus og blir en gjeng på noen og tyve. Nå lurer vi bare på hvordan vi skal reise. Hadde håpet å k\unne kjøre nedover, ta oss god tid og se masse, men svigermor skal være med og hun blir bilsyk så da går jo ikke det. Det blir nok til at vi tar fly ned til Nice eller Firenze og leier bil derfra. Da blir det litt mindre kjøring. Må leie en niseter (herregud for en gjeng vi er..) for å få plass til alt. Vi gleder oss. Har jo feriert der før så vi vet at det er en fin måte å gjøre det på når man har barn og det er mange hensyn og ta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 21. januar 2008 #6 Del Skrevet 21. januar 2008 Vi skal til Tyrkia de to første ukene i skoleferien. Foreldrene til en venninne har leilighet i Kemer, så det ble jo halve prisen av en charterferie når vi bare trengte flybiletter :-D Venninnen min m/ fam. skal være der en hel måned. Flere venner som skal nedover, så vi blir en hel vennegjeng med barn på samme alder som skal feriere sammen, så det blir nok kjekt for både store og små. Folk kommer og drar på litt ulike tidspunkt, så det blir ikke mer enn 3-4 dager alle er der samtidig, så det blir nok helt supert! Vi skal forresten på hyttetur på fjellet med samme gjengen nå til helgen, så det blir jo en fin generalprøve ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zadine Skrevet 22. januar 2008 #7 Del Skrevet 22. januar 2008 Hadde egentlig tenkt på en tur til Tyrkia i august, men jeg har termin igjen 13 mai, så vi ser hvordan det går før vi bestemmer oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 22. januar 2008 Gratulerer med spiren zadine! Ikke så greit å vite på forhånd hvordan det blir med flere små på tur, nei.. Da har vi bestilt biletter!!! JIPPI!!! Gleder meg skikkelig nå!! -Kan det ikke snart bli sommer??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 22. januar 2008 #9 Del Skrevet 22. januar 2008 Siden jeg bare har henne max 1 uke i strekk i sommer, begrenser det seg hva vi kan finne på litt, men vi tar uansett turen til Dyreparken i Kristiansand på et tidspunkt, og ellers drar vi nok på diverse hytteturer og koser oss hjemme og på stranda. Når jeg er "barnefri" kommer jeg til å ta en solid shoppingtur til London, verdens beste by, he, he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 22. januar 2008 #10 Del Skrevet 22. januar 2008 Vi skal i campingvogna som vanlig, hehe! *hurrahurra* Gleder meg til påsken når sesongen starter igjen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå