Gå til innhold

Da var første UL over... og


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

der banket hjertet!!=)

Men skal på kontroll igjen om 14 dager for å se hvor mange, hjertet har nok akkurat startet og det var så smått det var umulig å si noe om noe annet.

Så da er 28/1 neste UL, og håper da på å få se litt mer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei så bra at alt var som det skulle vere da,, kan jo bli spenende å se på neste ul om det har dukket opp flere hjerter da:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det blir spennende. Men nå kan jeg jo alltids prøve å la dette trenge helt inni i hodet mitt til neste gang jeg skal på UL....

Hadde vert spennende med ett hjerte til neste gang men det er ikke så nøye, en eller to det går helt greit uansett anntall, så lenge der er=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott chick!!! Dette gikk raskt:) Må være herlig å vite at det finnes et bankende hjerte der inne! Og kanskje kan det ennå være to.....he he. Hadde jo vært artig! Men det viktigste er jo at det finnes liv i magen din:):)

 

Jeg ringte i dag og fikk time til ul og blodprøvetaking kl 12.30. Uff, kjenner at jeg gruer meg....er så fryktelig redd for at det skal være noe galt. Skulle så gjerne vært foruten disse blødningene....men det har vært veldig lite i går og i dag. Er vel bare å ta dette som det kommer....livet er forferdelig uforutsigbart til tider!

 

Skal oppdatere deg etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var godt, men det sitter ikke helt i hodet på meg enda=)

Men det kommer vel, skal starte å organisere hus overtaking nå, har heldigvis litt å henge fingrene i en stund fremover=)

 

Masse lykke til i dag, skal krysse alle fingre for deg.

Dette SKAL gå bra, men når det har minket med blødninger så kan vel det være et bra tegn? Du har vel ikke hatt stormblødninger?

Åh, venter å høre fra deg snart... håper på positive resultater=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

SÅ BRA DA!!!!!

 

Var så lenge siden jeg hadde sett noe fra deg på Gravide slitere så måtte inn her og se om det var kommet en oppdatering :-)

 

Gratulerer og nyt tiden framover nå.

 

KLÆM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da :)

 

Søstern hadde fastlege med UL hun.

 

Så første timen hun var med han var hun ikke noe lengre enn 6 uker iallefall..og da fant hun et knøtt :)

 

Var med han igjenn i uke 8-9 husker ikke iallefall før uke 12..å da fant han to knøtt , men det var ikke syneslig på første UL nei:)

 

Så kan fremdeles være to der ja :) Ikke godt å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, nå kan du puste ut iallefall og er det et hjerte til den 28-1, så er det en bonus:)

 

Tenker du er lettet, :)

Jeg skal også på min neste kontroll den 28-1, så da skal jeg tenke på deg, jeg er spent på da om alt ser like bra ut der inne, er da nesten igang med uke 12 på den kontrollen, og jeg håper inderlig begge hjertene mine slår godt å sikkert som før da også.

Etter det kan jeg puste ut litt.

Lykke til og nyt følelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...