Gå til innhold

Venter7


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Skal til å dra ut døra nå for å dra på UL, etter klinikkens utregning skal jeg være 6+2 i dag, men det er jo ikke mer enn 4 uker siden de tok ut eggene og befruktet dem. Skjønner ikke utregningen.

Hun damen jeg snakket med ang UL i dag sa at i dag skal de nok kunne se hjerte banke og hvor mange hjerter som banker.

Er meget meget nærvøs nå for om det ikke skal være noe der i det hele tatt. Men alle symptomene sitter i så det kan vel ikke være så galt?

 

Ikke blø da?? Nei, dette skal gå bra for deg og... Vil så gjerne ha følge ditt gjennom dette!!!

Håper alt står bra til hos deg og at vi kan glede oss over de bitte bitte små nurkene inni der=)

Rapporterer når jeg kommer hjem i kveld!!=)

Om masse masse lykke til til deg vennen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

grunnen til att du er 6+2 er fordi fosteret alltid ligger 2 veke bak.. altså, du er 6+2 i graviditeten, men fosteret er 4+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg, men de tok ut eggene mandag for 4 uker siden og befruktet dem, så hvorfor er det 4+2 når det er 4 uker siden det skjedde!!?

Det lurer jeg på!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort og overstått.....har nok hatt en SA eller fostrene har i alle fall stoppet utviklingen. Legen kunne se at jeg hadde vært gravid og at begge embryoene hadde festet seg, men at begge nå så ut til å være mistet. Tok blodprøver for å befeste dette, men legen var temmelig sikker.

 

Uff, nå føles livet kjipt. Har grått mye og fortvilt.....men må jo bare prøve å se fremover påny. Legen forsikret meg om at det var positivt at jeg faktisk har vært gravid. Det beviser at det er mulig for meg. Antakeligvis var det nok embryoene som ikke var "meant to be". Men ufattelig trist uansett.

 

 

Ønsker allikevel alle dere gravide lykke til fremover!! Og en spesiell lykkehilsen til chick26 og gig84, som jeg har fulgt en stund!! Kommer til å tenke på dere selv om jeg tusler tilbake til assistert befruktning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEINEINEI!!!!!

Uff Venter7, dette var ufattelig trist å høre!!

Hadde håpet så inderlig at du skulle følge med oss nå, og kan ikke tenke meg hvor trist dette må være for deg.

Ønsker så gjerne det skal være din tur nå!

Ikke forlat oss helt da? Vil følge med deg og håper du snart kan være bak oss igjen.

Har liksom ikke ord til deg, de blir så fattige i slike stunder.

Men jeg har tenkt på deg å ventet på svar hele dagen å ble oppriktig lei meg på dine vegne nå!

Ta vare på hverandre nå i denne tunge stunden, og kom snart tilbake..

Sender deg en varm varm klem og ønsker deg all mulig lykke til i dagene fremover...og videre derifra og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist..og så dumt du mistet begge to..

 

Men som legen sa..det positive var jo at du faktisk hadde greid å blitt gravid..

 

Så er du også ekstremt fruktbar etter en SA

 

SÅ håper jeg ser deg her inne igjenn snart..om ikke møtes på 2.trimester siden jeg er 8 uker nå..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette var trist å lese venter7. så ufattelig uforståelig. håper du etter hvert klarer å se framover igjen og at du lykkes fort igjen og at det går bra.

 

stor klem til deg fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...