Gå til innhold

Biplacenta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å ha to morkaker,men bare 1 baby?

Var det da egentlig to babyer,eller bare en "utvekst" ?

Skrevet

Da innbiller jeg meg at det egentlig var tvillinger, men at det gikk galt med den ene... men jeg har ikke peiling da.

Skrevet

EI venninne opplevde at morkaka delte seg, så det kan sikkert ha sett ut som to morkaker da den/de kom ut.

Skrevet

Jeg hadde to morkaker, men "bare" en baby. Så vidt jeg vet hadde det aldri vært to babyer. Min biplacenta var tilknyttet hovedplacenta med årer, og var mindre i størrelse. Siden de var tilknyttet antar jeg at begge har hatt en funksjon. Ifl de jeg snakket med om dette på føden og hs så var dette noe som forekom. Det er visst "vanlig". Samtlige sa at det ikke hadde vært tvillinger, men man vet jo aldri... Jeg har hvertfall slått meg til ro med de svarene jeg fikk. Mulig det har vært to i mitt tilfelle, men da ble nr to borte så tidlig at det ikke var meningen. Hvis dette spm plager deg så bør du spørre en fagarbeider ;)

Skrevet

På føden sa de at det kan ha vært to babyer,men at det isåfall har gått galt veldig tidlig.Eller at det bare var en slags utvekst.

Har egentlig slått meg til ro med dette,men lurte bare på om det var andre som har opplevd dette.

Takk for svar =)

Skrevet

Ja jeg hadde det sist, den kom ikke ut med hovedmorkaka, men ble oppdaget da jeg fikk livmorbetennelse.

Fikk bare en forklaring på at det kan ha vært annlegg for to der inne, men "forsvunnet" på tidlig stadium, eller kan ha vært en utvekst eller noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...