Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 ei jeg jobba sammen med før ble fortalt av sine foreldre at hun ble funnet i toppen av et tre... hun ble vist kjempe redd da hun hørte det, og kan jeg jo godt skjønne!!! andre morsomme varianter for å vri seg unna sexual unndervisnings temaet?
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjenner en som visstnok ble funnet i kålåkeren;) Hvor mye han trodde på det er en annen sak
ana baroma Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Jeg vet om noen som er kjøpt på butikken... jeg trodde seriøst at kalvene kom fra sånne dieseltanker som står utenfor fjøs. Det fortalte mine elskverdige kusiner som var ti år eldre meg. Og det gjaldt bare kalver. Lam kom ut av "rompa". Lamming hadde jeg jo sett maaaaange ganger liksom:) Babyer vokste inni magen, men hvordan de kom ut var det uinteressant å vite noe om. Koblinger var ikke min greie alltid, hehe.
Sjokoladekaka Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 mora til ei venninne fikk vite at ho hadde kommet rekende på ei fjøl:)
lillegutt mars o7 Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Jeg var et lite frø som vokste opp til å bli en liten babyjente. Så jeg trodde helt til jeg fant ut av den grufulle sannheten at jeg sto på en kornåker sammen med masse annet korn og barn å vokste! Ble fortalt hva som egentlig foregår av noen nabojenter,det var jo helt forferdelig og vemmelig og ekkelt og fisj...Thihihihi ;-) Ei kjenner ble kjøpt på Ikea!Det var iallefall det foreldrene sa ;-) Hva sier dere forresten til barna deres? Gutten min er bare 9 mnd,så jeg har ikke komt til den biten enda.
Sjokoladekaka Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 har tatt det naturlig heile veien, som spm ang kropp og slikt. Har tatt KS, så eg har arr på magen, det gjorde det ganske enkelt når det kom spm om kvifor eg har det:)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Jeg velger nok noe tett opptill ærligvarianten;) Selv fikk jeg bare høre fra mamma at jeg skjønner det når jeg blir stor og har derfor endt opp med å få min reproduksjonsopplæring av en blanding av blader som storebror gjemte, ei venninde med for ærlige foreldre, ei venninde med dønn ærlige foreldre og en slesk tenårsgutt i samme oppgang som oss...Sønnen min skal nok få noe grundigere og mindre ekkel info:)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2008 lillesøstra mi var et bittelite egg som ble putta i magen til mamma av leger (prøverør) elstemann skjønner at babyer vokser i magen, har jo fått en lillebror:) og når lillebror skal ut må mamma på sykehuset! dette er jo soleklart for hvem som helst!
lillegutt mars o7 Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Ja,er greit at en skal fortelle hva som skjer,men detaljer er vel litt for mye ja! Det faller vel naturlig som noen sier! Men kan ikke si at jeg gleder meg egentlig.Håper jeg ikke blir tatt på senga ( IKKE BOKSTAVELIG TALT!!) og lirer ut av meg det første som faller meg inn.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Når jeg fortalte søsteren min (8 år) at jeg var gravid foreløp samtalen slik: Meg: Du skal bli tante! Søs: OOIIII! Har du og *** vært under dynen da??" Meg: Ehh.. ja Søs: Også kom det raketter og sånn opp etterpå, også om en liten stund så finner du en baby under dynen?? ....For det har eg sett på SIMS! Meg: Ehhh.. ja, noe sånt, men om 6 måneder
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Skal dere komme her og ødelegge mine illusjoner. Jeg trodde faktisk at jeg kom med storken jeg, fremdeles:p Neida, jeg kan ikke huske hva jeg selv har fått høre, men jeg sa alltid til lillebruttern når vi krangla at han var blitt kjøpt/henta/funnet på Lindum, som er den lokale fyllplassen. Verdens beste storesøs jeg!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 trodde vi kom ut av navlen jeg...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2008 haha!! har en venninne som trodde det samme:) litt lite hull kanskje?
MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 nja, muligens, men så ikke problemet tror jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå