Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Gubben foreslo nettopp Iven til vår lille krabat, helt utrolig at han foreslår noe egentlig:-) Jeg har foreslått "tusen" navn, men får nei på alt! Iben var en kandidat til vår lille datter når hun var på vei, men endte opp med noe annet (også på fire bokstaver). Er det for spes? Vil det bli ett sånt "hæ?" navn? Fyr løs med hva dere synes:-)
Mams-te-to Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Må innrømme at jeg tenkte på Iben nå. Iven vet jeg ikke, veldig uvant. Men smaken er som baken. Det går jo ann å ta utgngspunkt i Iven, Iver, Even, Ivan feks er jo veldig likt, Ivan tror jeg ikke er så veldig brukt..å ligner veldig..hmmm ikke lett
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Syns det var litt "HÆ?" Even er da vel bra nok?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Ivan synes jeg er litt for russisk, men Iven "smaker" litt anderledes.. Setter det på kanskje-lista,sammen med Filip.. Det er det vi har klart å bli halvveis enige om, liksom:-) Herregud, så vanskelig det er... HI
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Litt uvant navn. Synes vel egentlig Iver er finere.
Vannmann35 Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Iven - han fikk en stiv en... tenke pervohjernen min da... Iven minner for mye om navnet Steven også synes jeg - altså liker jeg det ikke. Hva med Iver, Ivar eller Ingve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå