Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 datteren min har 41.3 i feber hvor går grensen for hvor høy den kan være hun er våken og kravler rundt men slappere enn vanlig, snart 10 mnd
"gullet" Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 barn får ofte høyere feber enn oss voksne uten at d er noe alvorlig.. og som regel går d over veldig fort. Bare pass på og gi henne masse og drikke, så lenge almenntilstanden er ok så r d ingen grunn til bekymring.. men kan være lurt og gi henne paracet, går ikke feberen over så kan du jo bare ringe legen, alltid kjekt og ringe en gang for mye enn for lite :-)
Guttemamma75 Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Lurer bare på - hvordan har du målt feberen?? Rektalt? I øret??? Syntes dette hørtes ut som mye feber til å være i såpass god allmentilstand.. Men, det er såklart allmentilstanden som avgjør.. Men om hun virkelig er så varm ville jeg prøvd å kjøle henne ned.. Ta av klærne og tørk over kroppen hennes med en våt klut.. Små barn kan tåle veldig mye feber ja, men dette var jo litt ekstremt...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Høyt, selv for barn. Ville gitt paracet straks, og vurdert tilf til legen- for sikkerhetsskyld! Vær obs på evnt feberkramper. Godt hun virker i god all.tilstand da.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 den ble tatt rektal. hun drikker masse ihvertfall. har tatt tempen flere ganger og den viser det samme.
Frøloffen & solskinnsbolla Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Jeg ville ringt til legen med en gang jeg, synes dette var VELDIG høyt!!!! Bedre å være føre var!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå