Gå til innhold

kan dette ha noen sammenheng.. vil gjerne høre deres meninger...:)

Anbefalte innlegg

er 7 uker på vei.. har blødd bitte bitte litte på ferdag og i dag når jeg var på do.. rett før blødningen har jeg fått en veldig oppblåsthetfølelse i magen.. har ikke fått gått ordentlig på do på flere dager.. kan det være at en full tarm kan irritere slimhinner i skjeden og forårsake en bitte liten blødning?

Fortsetter under...

jeg er litt usikker men vil råde deg til å høre med lege,eller ringe en jordmor,så kan du roe deg litt. hvis det sal være en fare for sp vil du ha blødninger hver dag tror jeg,men vet ikke helt sikkert.

hei. Jeg hadde omgangsyken da jeg var rundt uke 7, hadde også en liten blødning.Dro til legen, og legen sa at slimhinnene kan bli skjøre når man er gravid, slik at det kan komme en liten blødning.Blødningen min var helt lys rosa og forsvant i løpet av et par dager.Er sikkert ingenting å bekymre seg for, men er jo greit med en tur til legen hvis man engster seg.

Hei du!

Når jeg fant ut av at jeg var gravid, hadde jeg det på samme måte... Jeg hadde ikke direkte blødninger, men de var i kjeden etter jeg hadde vært på do, og det var ikke rødt, men rosa.... Jeg ble redd, og hadde små vondt i magen, så jeg bestilte time på et privat legekontor, og de tok UL på meg og da slo hjertet på bebyen som det skulle... Og det var ikke blod der, det var bare sånn som kom som en mens sa hun legen, og det var ikke fra fostersekken... syntes du burde gjøre det samme!!! ;)

Annonse

Var veldig dårlig i veke 7, hadde kraftige magekramper. Ble henvist direkte til lutralyd på sjukehus, der alt viste seg å være bra. Krampene kunne komme av bl. forstoppelse, alle gravide kan ta dulcolax som er reseptfritt. Vil likevel råde deg til å ta kontakt med lege og be om å få ta ultralyd. Har mange veninner som har hatt blødninger uten at det er farlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...