Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Mannen er litt begeistret for dette - hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Ikke for å sverte noens meninger. Men for meg blir det veldig veldig pompøst og lite kult. Spurte akkurat min mann her om hva han hadde syntest om å ha hatt det navnet, eller ha kompiser med det navnet. Han bare himmlet med øynene, å det skjer ikke så ofte. Men siden du spørr, så nei, ikke pent. Håper jeg ike har tråkket på noens tær..
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Så fremt det ikke er en framtidig keiser du har tenkt å navngi, så synes jeg dere skulle gå for et ganske så mye mindre pompøst navn.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Maximilian blir litt tungt og voldsomt, etter min mening. Navnet er veldig vanlig nedover i Europa, f.eks. i Tyskland, men da kalles stort sett barnet konsekvent for Max. Det er et penere navn, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Min mann så navnet i Se&Hør - sønnen til en eller annen verdensberømt fotballspiller heter det, også fikk han litt dilla på det navnet. Vi synes begge Maximilian er fint, men argumentet mot å kalle han det er at han da fort vil bli kalt for Max eller Maxi - som vi ikke synes er fint... Tror nok det navnet utgår egentlig... Men litt synd da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå