Piipii Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Lillemann på 5 mnd har vanligvis spist ca to ganger fra han la seg på kvelden til det er morgen. Men siden fredag har han våknet ca annenhver time hele natten for å spise.(han er sånn som vanligvis ikke gidder å kosespse på puppen, kun spiser når han er sulten) Han spiser forsovidt godt på dagen også, men ikke like ofte. Ca hver 3 time, og det har han gjort siden han ble født. Begynte med litt grøt på dagen, tenkte det ville hjelpe på nattesøvnen, men nei da. Nå har han holdt på i hele helgen med å våkne så ofte på natten, så begynner å bli litt sliten av dette. Så det jeg lurer på er, kan det være økedager selv om det kun er på natten og varer i så mange dager? Er det vanlig å ha økedager når han er fem mnd? Burde jeg begynne med et måltid til med grøt eller skal jeg bare fortsette å amme som bare rakkern;) Syns ikke jeg har fått noe mere melk selv om jeg ammer han så ofte, så begynner å tenke at jeg ikke får økt melken min. Så kan det være mulig at jeg ikke får økt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå