Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har vært på første sjekk hos Aleris og der fant de en cyste. Alt annet var greit og vi fikk beskjed om at det ville være gode sjanser for å bli gravid til tross for alder. MEN - hvis ikke cysten forsvinner så måtte vi vurdere å få den operert bort. Trodde de kunne tappe den uten å operere jeg.

Noen som har erfaringer å bidra med.

Jeg er bare så engstelig for neste besøk tirsdag hvor vi skal avtale videre opplegg - hvis da ikke cysten ødelegger.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136527764-cyste-i-veien-for-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

Jeg hører også til Aleris og var på kontroll på onsdag ettr 2 uker på spray. Skulle egentlig begynt på sprøyter dagen etter, men pga at de fant en cyste så ble denne tømt for væske og jeg skal inn til ny kontroll nå på torsadg i håp om at ting er i orden.

Trodde også de bare tømte cystene, selv om de ofte sprekker av seg selv. Kan hende de vil se ann litt fordi du ikke er i forsøk akkurat nå, og håper at det har ordnet seg til du skal inn igjen.

Uansett så er det gjort på 5 min, så det forsinker ingenting.

Lykke til.

Hei.

Jeg fikk mange follikler pga lang tid på synarela spray som nå er cycter. De skal punktere mine v neste ul om de fortsatt er der. De punkterer dem å gå inn på samme måte som de gjør v egg uttak. Inn skjede veggen. Så skulle ikke tro du trenger en operasjon.

Kort regime uten spray er planen videre etter cycte punksjonen.

Håper den har forsvunnet av seg selv.

Men han sa faktisk operasjon og at vi da måtte vurdere kostnadene omkring dette. (Vi har allerede 2 barn og jeg begynner å bli for gammel.)

Jeg får tro at ting går bra og at vi i dag får avtalt når vi skal i gang.

Det var rart, for er det en vanncyste så sprekker de den bare - men er det en polypp må den opereres bort. Jeg har selv hatt cyste, og var inne for å sprekke den, men da var den allerede sprukket av seg selv. Har aldri hørt om noen som har operert bort slike vanncyster. Hva slags cyste har du da? For det kan jo ha noe med hva slags cyste de har funnet å gjøre......jeg vet ikke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...