nickoline og supermann Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Vi vurderer å bygge hytte der!
It's all about me Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Hvorfor der? Ikke akkurat stedet jeg hadde valgt. Overkommelig avstand til Trysil for å stå på ski, men det er det eneste positive vel.
nickoline og supermann Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Vi har ikke 1 million til en tomt. De har rimelige tomter, grei avstand til Trysil. I tilegg bademulighet om sommeren. Har aldri vært der , men vet mange som camper der. Virker som et sted under utbygging!
It's all about me Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Det er et harry-sted med mye ungdoms/barne-fyll. Har et paviljong med flere konsterter og fester om sommeren, men dette trekker også en del bråk. Har dere sjekket Nord-Osen da? Myyyye bedre og finere. Men det er sant som du sier, det er masse camping der. SÅ det går vel an å finne bra områder også.
Kakeåndsen Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hva skal jeg si, ikke stedet på jord.... Men jeg er ikke akkurat lommekjent der heller. Egentlig ikke så mye å være lommekjent i. Lita bygd, har campingplass og fallskjermbase. Hvis nærhet til Trysil er viktig sjekk denne: solheimshytta.no
nickoline og supermann Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Det er nordosen. ' osa hyttefelt
bente69;) Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Ex svigerforeldrene mine bor/bodde i Søre Osen, det værste med stedet er myggen, det er såååå mye mygg der. Jeg trodde ikke det var mulig.
It's all about me Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Ja men det er noe annet. Det er det kjempefint om sommeren.Når en sier Osen er det som regel Sør-Osen en mener og det er en annen sak, der hadde ikke jeg betalt for å bo. I nord er det kjempefin sandstrand og grei vei til Trysil. En del lengre til Elverum for å shoppe, men det er vel ikke derfor en dra på hytta vel....
yret Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Osen "sentrum" (hehe) er ikke mye å skryte av, nei, men det er mange fine hyttetomter langs Osensjøen. Jeg tilbrakte faktisk mine barndoms somre der og trivdes som plommen i egget. Vi badet, fisket og var ute i båt. Harryfestene på sommerstid er det da bare å holde seg unna, men mindre dere liker svenskemusikk og kaffedoktor. ;-) Kort vei til både Trysil og Elverum.
It's all about me Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er fra litt her og der, har bodd litt over alt igrunn, he he. Også borti de traktene. Kan sende pm hvis det er noe mer du vil vite.
Kakeåndsen Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 Jeg er oppvokst for nærme Osen til å egentlig ha vært noe særlig der, må bare innrømme det. Bortsett fra fester på pavilijongen....
Kakeåndsen Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Bare lurer på om jeg kan vite hvem du er....:-) Send PM du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå