Gå til innhold

Heiii alle sammen....Jeg har nettop lyktes i å bli gravid igjen:)


lana<3

Anbefalte innlegg

Og har nå samme termin som for to år siden....23 september 2008....fikk en jente 3 oktober 2006 men terminen var 23 september...he he..morsomt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse Lailaelin.

Du vet nok ikke hvem jeg er, men jeg har hørt endel om deg fra Hebbie. :o) Jeg hørte til Drammensjentene, men meldte meg litt ut da jeg mistet og de andre fortsatt var gravide.

Nå er jeg akkurat kommet meg over til 2. trimester, men har fulgt litt med deg på BliGravid.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle takk for velkomsten...Når har dere termin?? Har dere symptomer og har dere barn fra før av?? Er nå i uke 4 (uke 5 her på bim) ifølge babyverden, føler denne er den som riktigst og gruer meg til uke 6 for da startet ekstrem kvalmen i forrige svangerskap...går nå på masse vitaminer og håper jeg blir mildere angrepet for vi som først er hardt anngrepet første gang er visst mer disponibel for å få det igjen andre gang også...:( og Maybeme hvem er du??? Ble mega nysgjerrig nå....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro<3 gratulerer så mye ;)

Selv er jeg i uke 6.. har INGEN symptomer hittil, men d kan jo komme da:)

Har ingen barn fra før, er snart 18 og går på vgs ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet nok ikke hvem jeg er lailaelin, og jeg vet jo egentlig ikke hvem du er heller, men jeg husker du var innom "drammenstråden" noen ganger. Jeg har hatt mye kontakt med Hebbie, og hun har som sagt snakket litt om deg. Men vet ingen store hemmeligheter altså :o)

Bare hva den lille jenta di heter, men det tror jeg kommer av det gamle nicket ditt. (god hukommelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :-)

selv akkurat testet positivt - for første gang... samme termindato som deg :-)

 

hvor er du fra`?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...