Gå til innhold

Skal pusse opp trappen, male elr legge golvbelegg elr noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet inn i sommer og trappen er skikkelig stygg, så tenkte å pusse den litt opp. Men er så usikker på om jeg skal male den eller hva jeg skal gjøre. Hva er finest? Nå er den trehvit og lakkert i trinnene og mellom trinnene er det malt hvitt.. Ikke pent nei. Veggene rundt og i trappen er eller cafe latte elr noe i den dur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok pust den ned og malt den hvit.

Skrevet

Det jeg tenkte først, men så tenker jeg at den blir veldig fort skitten da =(

Skrevet

Jeg har både slipt ned, malt og lagt teppe i diverse trapper oppigjennom. Det aller peneste, mest praktiske og trygge alternativet har vært å legge Sisal-teppe. Det er lekkert, ikke sånn teppe-teppe look. Ikke setter det seg masse skit og støv der heller. Samtidig som du får en trygg trapp med motstand i hvert trinn. Malt trapp er livsfarlig. Har selv sklidd på rumpa nedover og slått meg halvt fordervet, for ikke å snakke om barna. En venninne av meg endte innlagt på sykehuset med verdens største blodansamling i låret etter å ha sklidd ned sin trapp som var malt. Måtte legge inn dren og gå med det i mange uker!

Sisal er jo trendy, men det er nok veldig dyrt. Koster ganske mye pr kvm, men jeg synes det var verdt hver krone, ikke minst i sikkerhet!

Skrevet

Sisal er kjempefint, men også dyrt. Vi gikk for en sisal-alike istedet, veldig slitesterk type, men ikke like hard å gå på som sisal. Vi er i alle fall veldig fornøyd med å ha teppe i trappa mhp sklisikkerhet.

Skrevet

Hmm, sisal altså? Det må jeg skjekke ut. Hvor kjøpte dere sisal-aliken deres da Tirilille?

Skrevet

Viktig å skrive sjekke med skj hehe

Dytter denne igjen jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...