ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Flyttet inn i sommer og trappen er skikkelig stygg, så tenkte å pusse den litt opp. Men er så usikker på om jeg skal male den eller hva jeg skal gjøre. Hva er finest? Nå er den trehvit og lakkert i trinnene og mellom trinnene er det malt hvitt.. Ikke pent nei. Veggene rundt og i trappen er eller cafe latte elr noe i den dur
NoDoubt Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Jeg hadde nok pust den ned og malt den hvit.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 Det jeg tenkte først, men så tenker jeg at den blir veldig fort skitten da =(
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Jeg har både slipt ned, malt og lagt teppe i diverse trapper oppigjennom. Det aller peneste, mest praktiske og trygge alternativet har vært å legge Sisal-teppe. Det er lekkert, ikke sånn teppe-teppe look. Ikke setter det seg masse skit og støv der heller. Samtidig som du får en trygg trapp med motstand i hvert trinn. Malt trapp er livsfarlig. Har selv sklidd på rumpa nedover og slått meg halvt fordervet, for ikke å snakke om barna. En venninne av meg endte innlagt på sykehuset med verdens største blodansamling i låret etter å ha sklidd ned sin trapp som var malt. Måtte legge inn dren og gå med det i mange uker! Sisal er jo trendy, men det er nok veldig dyrt. Koster ganske mye pr kvm, men jeg synes det var verdt hver krone, ikke minst i sikkerhet!
Tirilille Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Sisal er kjempefint, men også dyrt. Vi gikk for en sisal-alike istedet, veldig slitesterk type, men ikke like hard å gå på som sisal. Vi er i alle fall veldig fornøyd med å ha teppe i trappa mhp sklisikkerhet.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2008 Hmm, sisal altså? Det må jeg skjekke ut. Hvor kjøpte dere sisal-aliken deres da Tirilille?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2008 Viktig å skrive sjekke med skj hehe Dytter denne igjen jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå