Gå til innhold

lokaler i kristiansand??

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

noen som vet om billige fine lokaler i kr.sand og eventuelt billig catering?

eller en hage som kan leies bort? har veldig lyst på hage bryllup:)

Skrevet

jeg synes akkurat det med lokal er veldig vanskelig selv... når skal du gifte deg? jeg synes også at strandpromenaden er fint:)

Skrevet

31. mai i år - gleder meg veldig! Strandpromenaden er grei fordi man får hele huset for seg selv. Vi vurderte hotell også, men da vil det jo alltid være andre gjester rundt i gangene også, og det vile vi ikke ha... Vet også at Odd Felow har tilsvarende hus rett i nærheten av Strandpromenaden - der er det større hage, men vet ikke om de låner ut til andre enn medlemmer av losjen. På den andre siden er Strandpromenaden nyoppusset, det er ikke Odd Fellows lokaler.

Skrevet

takk for svar:)

vi gifter oss 26 juli. skulle egentlig gifte oss i en annen by men da vi ha valgt å flytte hjem igjen måtte alt avlyses og bestilles på nytt. litt stress men. :)

Skrevet

Jeg har vært i bryllup ute i sjøbodene på Bragdøya. Det var FANTASTISK!

Skrevet

jeg må innrømme at jeg er sugen på festninga:)

Skrevet

takk:)

Jo men vi blir nesten 100 til middag så kommer det endel til bare festen. det er jo akkurat det du sier, at det blir får stort om vi blir mange under 100..

vil ha hage også om det blir bra vär... vanskelig dette..

Skrevet

til Ophelia !!

kan du hjelpe meg å finne ut kontakt info til bragdøya.. det ville jo vært så stilig å ha det der.. utenom båtturen da.... hmmmm...... men overvinner vel den skrekken en dag:)

Skrevet

Jeg henvendte meg til dem for et år siden og da sa de det kostet 9500 Kr.

Skrevet

Hei,

Når jeg snakka med de sa de ang festninga dette til meg:

Kapasitet. 300 spisende gjester

Mat: ordne selv

Kjökken: oppvaskmaskin og mulighet får å koke kaffe

Alkohol: Krav om skjenke bevilling (om det ikke er lukket selskap)

Pris: dögnpris for leie 6255,- Inkl rengjöring og bruk av kjökken + 615 kr i dögnpris.

Mulig de har forskjellig etter hvilken avtale osv... det beste er å kontakte de å spörre om å få ett tilbud.

Skrevet

til Ophelia !!

tusen takk. skal ringe dit i neste uke å spør om alt jeg lurer på:) det hadde vært kjempe fint å hatt det der. kan tenke meg de som giftet seg der hadde det flott:)

Skrevet

Håper du får din drømmedag på Bragdøya. Det var virkelig helt fantastisk!!! Masse stemning og atmosfære + nydelig natur!

Masse lykke til med bryllupsplanlegging!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...