Gå til innhold

Dere med termin i slutten av august....

Anbefalte innlegg

Hei!

Dere med termin i slutten av august, har dere fortalt det til noe venner/familie?

Når kommer dere i såfall til å gjøre det?

Jeg blir nesten nødt til å si det snart pga planer for sommerferien....

Har termin 19.august go vilegentlig vente en stund til før jeg sier det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136525975-dere-med-termin-i-slutten-av-august/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :o)

Vi har heldigvis aldri planer for ferie så tidlig, så vi har ikkje måttet si det til noen. Eg har likevel fortalt det til søstra mi for å slippe unna alkohol i jala og til 2 venninner bare fordi eg hadde lyst og stole på de.

Fordi eg skulle ha 2 legetimer på 2 uker så fortalte eg det til sjefen.

Vi skal fortelle svigerforeldrene mine snart, med en gang vi får til å si ordene.. hehe...

Min familie bor ikke på samme plass som oss så de skal vi vente med å fortelle det til så lenge som mulig. Men etter 12 uker tenkte vi det skulle bli offisielt!

Hei.

Vi har fortalt det til nærmeste familie og et par gode venner. Jeg har også vært nødt til å fortelle det til avd.leder på jobb, da jeg jobber på laboratorium og er i kontakt med en del kjemikalier som er litt uheldige.

Offisielt blir det ikke før uke 12 :)

jeg har sagt d til mine foreldre, svigers,sjefen og 2 venninner. måtte si d pga kvalme og oppkast. jeg har termin 24 aug. har ikke tenkt å si d til noen fler før d begynner å vise. sist begynte d ikke å vise før jeg var 18 uker.

Jeg har sagt det til familie og noen venner og sjefen.. Har en jobb som gjør at jeg ikke kan være på jobb, og man ser det litt på magen allerede.... Er 8+2, termin 25 august... Pluss at jeg har diabetes, så det er viktig for folk å vite om det rundt meg og jeg flyr inn og ut på ullevål pga sjekk hehe

Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt til å fortelle noe før etter uke 12 men vi var nødt til å ombestille en ferietur jeg skal på i vinterferien med mamma og søstera mi, jeg kan ikke reise dit vi hadde tenkt oss pga at jeg ikke kan vaksineres nå. Så da fortalte vi det til mamma og pappa, pluss broren min. Søstera mi fikk vite det i jula.

Holdt på å besvime på jobben i dag så den ene kollegaen min fatter nok litt mistanke tror jeg... men vil drøye noen uker til med å fortelle det til flere.

Har fortalt det til de fleste vi.... ER optimister så vi statser på at micro holder seg fast :-) Om det skulle gå dårlig kan det være greit at folk rundt meg veit det og....

Fortalt det til sjefen og. Han satt å la prosjektplan for hele 2008, og synes det var rett at han skulle få vite (stakar vi er 15 på jobb, 2 har alt fått, og vi er 3 som venter!) . Han er 5 barnsfar og veit at ting kan skje....

Hadde en spontanabort i oktober, da var det ingen som visste at jeg var gravid. Det vart utrulig tungt å måtte gå med det åleine. Denne gangen fortalte vi det til familie og venner ganske tidlig. Vil ikke gå gjennom det alene flere ganger..

Det holder jeg med deg i.

Har det samme her, bortsett fra at sambo ikke er enig. Han syntes det er noe vi bør holde for oss selv. Hadde abort i juli, og da MÅTTE jeg si det til noen, men gjorde det bak ryggen på han. Føler meg fæl, men MÅTTE bare ha noen å snakke med.

Så nå får jeg ikke lov å si det til noen, unntatt familen, før i uke 12. Heldigvis bare 2 uker til:-)

Annonse

hei..

Jeg er nå i min 10 uke,har termin 22 aug.

har fortalt det til mor,far,søsken me samboere,et par venner og ei tante.

måtte si ifra te sjefen pga jg måtte ha tilrettelegging i ard passen,og selfølgelig fikk noen annsatte greie på dt også.

men offisielt blir det i uke 12:-)

gleder meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...