Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Tror dere det er sammenheng mellom magefølelse og hva man får? Jeg var totalt overbevist om gutt, og det er gutt jeg venter:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Spørs litt da..Når fikk du den følelsen da, i forhold til når du fant ut hva du skal ha? Jeg vet ikke hva jeg skal ha, og har egentlig ingen klar følelse på d..
Priestess of Dawn Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har hatt jentefølelse fra dag 1. Samboeren min har det også. Har blitt spådd gutt 1 gang her på forumet, og jente 2 ganger. Kinesisk fødselskalender viser jente, og mynt og kron testen viste jente (hahaha). Skal på UL den 21. januar, så kanskje jeg får vite noe, ellers skal jeg bestille 3D UL etter jeg vet at alt er bra med fosteret Skal oppdatere tråden når jeg vet noe mer. Litt skummelt å ha en følelse også fordi jeg er redd for reaksjonen min hvis følelsen ikke skulle stemme. Begge kjønn er selvsagt mer enn velkomne!! Mvh. **
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg fikk følelsen allerede før jeg visste jeg var gravid:) Drømte om det..
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #5 Skrevet 18. januar 2008 hei priestess of dawn: jeg har akkuratt det samme som deg..blitt spådd gutt på spå forumet..mens kinesisk kart og chinacold viser jente..har jentefølelse..så du må gi besjed når du har vært pp ul:)
Priestess of Dawn Skrevet 18. januar 2008 #6 Skrevet 18. januar 2008 Det skal jeg gjøre vettu! Jeg er så utrolig spent! Leste forresten det Mamalari hadde fått opp på deg når hun spådde. Hun har spådd meg sånn "langt" også. Skikkelig skremmende så mye av det som stemmer altså ** -Mamalari, ^Hønemor^, Folme & Ariel og gullmor1 har spådd jente, Sunze har spådd gutt. Blir spennende å se hvem som får rett! Når har du UL og hvor langt er du på vei?
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #7 Skrevet 18. januar 2008 jeg er ikke så langt på vei ennå..:)men d er så rart at jeg har sååå på følelsen av at denne gang blir d jente..så d blir spennende.. jeg er snart i uke 8 ..skal vel ikke på ul før i mars.. redorkide;)
Priestess of Dawn Skrevet 18. januar 2008 #8 Skrevet 18. januar 2008 det blir spennende i mars da.. åÅååå jeg bare håper de ser kjønnet på UL på mandag. Uansett hva det er. Jeg MÅ få tilfredsstilt nysgjerrigheten min, for dette er nesten ikke til å holde ut! **
Priestess of Dawn Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Magefølelsen min var skikkelig feil.. Jeg skal visst få en liten guttebass. Jeg sa til jordmor at jeg hadde hatt jentefølelse, og da sa hun at hun virkelig ikke håpet at det var jente, for da ville hun være litt rart utstyrt ** Tissetassen stod rett til værs, og han var så nydelig det lille nurket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå