Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 har naboer som nettopp har fått tvillinger,og som skal hete jessica og addison..haha..hva syns dere?jeg synes de er grusomme!
Vannmann35 Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Vel, ser straks for meg to hillbillies-foreldre - må innrømme det... Godt smaken er så forskjellig!
prebs Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Er de "knallnorske" begge to med ditto etternavn? I så fall blir det harry for meg. (Jessica synes jeg ærlig talt er harry i England også...). Men- godt vi har forskjellig smak.! Blir kjedelig ellers:)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 begge foreldrene er norske,ja,men etternavnet er ikke veldig norsk,men ganske vanlig i norge.hehe,hva mener du med hillbillies?
Hildemor fra vest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Hillbillis betyr bondeknøler så kjønner ikke helt assosiasjonene..Ser heller for meg snobbete rosa damer med gneldrebikkjer i vesken og samboer med pannebånd;-)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 jøssenavn..la nå foreldrene få kalle ungene hva de vil uten at d skal bli debatt om d..kanskje noen synes deres navnevalg er helt harry..alle er forskjellige!!
Vannmann35 Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Betyr bondeknøler ja ;-) Tror neppe dette er navn på Oslo Vest nei...
BoyMadeInChina Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Jeg kjenner ett enegga tvillingpar som heter Svein Helge og Helge Svein... DER er det snakk om dårlig fantasi!!! Kunne de ikke bare kalt en Svein og den andre Helge? De er godt voksne da, rundt 60, bare så det er sagt...
Hildemor fra vest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Uffa meg det blir nok kanskje litt drøyt ja he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå