Gå til innhold

noen andre so skal på UL tirsdag 15.jan...


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

som vil vente sammen med meg....

grugleder meg sånn...helt sprøtt....håper på en POSITIV opplevelse av UL denne gangen..

klem til alle..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal på ul 15, kl 10.30:) Har du mistet før du også?? Er rimelig spent, men samtidig har jeg dårlig følelse,,,forberder meg på det værste..Ikke mer en 7 uker, men de bør se no da...!!! Har blitt lite søvn her, hører stadig for meg "Neeei, her var det desverre ikke noe liv"...huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd i morgen tidlig og gruer meg veldig! Har hatt småblødninger (veldig lite, men hver dag og ingen smerter) siden før jeg fant ut at jeg var gravid, men hCG har allikevel steget, så har jo et håp allikevel. Men er samtidig veldig tilbakeholden da jeg mistet tidlig i desember (8+1)......, men uansett så var jeg heldig å bli raskt gravid igjen da:-)

Krysser fingre og tær og håper at gynekologen i det miste kan se NOE,- er jo bare 5+3.......

Hvor langt er du på vei? Vet jo at det fortsatt kan være for tidlig å se hjerteaktivitet, så har sagt til meg selv at jeg ikke skal bli engstelig hvis vi ikke ser noe imorgen.....Kan jo ta en uke før noe skjer! Håper jeg får sove i natt!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har mistet to ganger før så jeg også er rimelig spent..

skal på ul på tirsdag kl.1030 jeg også..

da er jeg 9+0 så da ser de vel en del om alt er som d skal...uff...forferdelig å gå sånn å vente...menmen...

visste at sv.skapet kom til å bli tøft...men håper og tror at alt går bra denne gangen...alle gode ting er vel 3????

klem:)

lykke til til dere andre også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...