Gå til innhold

Hjelp

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg hadde et sidesprang 29 sept.07. siste mensen var 18 sept.07 har fult med på babyverden og der står det at jeg kunne bli gravid fra 29-2 Okt.07. Jeg veit han jeg var med IKKE spruta en dråpe i meg,og jeg veit med 100% sikker at jeg var med mannen min 2 Okt. Hvem er faren da? Det må være han jeg er gift med? værs så snill å jelp meg.

Fortsetter under...

Tenk visst han du var utro med skulle vært faren da?

hoppet han av i svingen eller brukte kondom?

Man kan leke med hoppe av..og kondomen kan også leke visst man har skikkelig uflaks

Ingenting er sikker..

Hva gjør du da? fortelle amnnen din om sidespranget?

Eller skal han tru han er far til en unen som kanskje ikke er hans engang?

NEI ris på egen bak!!

Stakkars mannen din

• 2 uker senere...

Jeg har dessverre ikke noe trøstende svar til deg, bortsett fra at jeg skulle tro det er mest sannsynlig at han som kom i deg er faren. Men ingenting er vel 100%.

Grunnen til at jeg skriver her nå, er at jeg blir så provosert av de andre som har svart på innlegget ditt. Det er IKKE til hjelp! Ingen tror at man er stolt av det når sånne ting er skjedd. Det er helt ufordragelig å sette seg på sin moralske høye hest og få andre til å føle seg verre enn de allerede gjør i en så forferdelig situasjon. Dette forumet er for at vi alle skal få noen å snakke med, og få råd av, ikke få i fleisen hvor dumt det var det vi gjorde, uansett hva det nå måtte være. Jeg selv er heldigvis ikke i den situasjonen. Jeg er gravid, og har ikke vært utro mot min mann. Men helt alvorlig, vi er ikke umenneskelige, vi kan da forestille oss hvordan det må føles. Hva i H... tjener det til å si fy skam?!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...