Gå til innhold

Trimsykkel eller crosstrainer (eliptisk)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal investere i en av delene.. Men hvilken?!? Skal bruke den til å komme i form, samt vedlikeholde en viss fysisk aktivitet. Har mest lyst på crosstrainer da, den ser liksom morsomst ut :)

Noen med peil og/eller erfaring? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Crosstrainer er vel best i forhold til at man da trener mer enn man gjør med en trimsykkel.

Jeg vurderte en sånn, men har desverre ikke plass, så det ble med en trimsykkel.

MEN, for en som ikke har hatt noe form for fysisk aktivitet ala TRIM siden 2001, så er vel all trim, god trim!

Skrevet

Du kjøpte deg den på eurpris nå nettopp, var det ikke? Er du fornøyd med den så langt? :) Vurderte nemlig den jeg også.. men ble ikke så jeg kjøpte den, da.

Skrevet

Jeg har en god trimsykkel til salgs :-)

Skrevet

Du får sjekke PM da vettu, tuttelutta :)

Skrevet

Jeg hadde helt klart valgt crosstrainer. Jeg har begge deler, men crosstraineren trener hele kroppen og den er ganske morsom å trene på.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg kjøpte den på europris, og siden jeg ikke har noe og "måle opp med", så er denne mer enn god nok for meg.

Men klart, om du er vant til og trene, og på f.eks treningsstudio og slikt, så er den kanskje litt "slækk"... Men jeg er jo så ute av form som det går ann og få blitt, så, so far, so good! ;o)

Skrevet

Crosstrainer. Har det selv, blir fortere ferdig og får mer uttelling for treninga.

Skrevet

Du får sannsynligvis litt mer effekt av en crosstrainer, da denne gir en mer kroppsbærende aktivitet enn en sykkel. Med mindre du står veldig mye og sykler..

Skrevet

Får ikke svart deg, du har sikkert full postkasse?

Men jeg ser at vi bor langt fra hverandre, så da er det vel liten vits :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...