Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Noen meninger om disse? Vanskelig og velge synes begge er veldig fine. Noen andre ine navn som er fine?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Tomine! Hermine Andrine Bertine Eline Josefine
Vannmann35 Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Ikke over vettes begeistret for noen av dem, men liker Tomine best. Ellers synes jeg Hermine, Nicoline og Josefine er nydelig navn.
prebs Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Tomine synes jeg er kjempefint! Andre ine-favoritter: Martine Kristine Nicoline Petrine Oline Eline
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Eveline var et friskt pust Liker Tomine også, dessuten: Pauline Petrine Larsine Albertine Nilsine Jensine Hansine Gurine Severine Iverine
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Takk for tilbakemeldinger:) Blir det en jente blir nok navnet Eveline forelska oss helt i det! Lurer på om vi vil ha ett navn foran eller bak men vet ikke om noe som passer, må ikke bli så tungt for vil da at begge navnene skal bli brukt, men kan hende det bare blir Eveline også
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Teoline, det er litt skjønnt synest da jeg. Min Mormor het det. Aldri hørt det siden.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Eveline er kjempefint! Hvis dere skal ha et annet navn til, hva med Camilla Eveline? Synes Eveline passer best alene, men hvis du vil ha dobbeltnavn synes jeg av en eller annen grunn det andre navnet skal ha litt lengde..
Lille-mor Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Synes begge er fine! Har samme problem som deg; vil også ha to navn, men det er ikke lett å finne en fin kombinasjon som blir kort nok til at den blir anvendelig i hverdagen... Eveline har jo fire stavelser (med mindre e-en skal være stum) - skal du kombinere det med noe må det bli et navn med bare en stavelse, a la Gry Eveline etc(ikke spesielt velklingende eksempel for øvrig). - Ellers blir det altfor langt synes jeg. Du kan jo prøve ut noen kombinasjoner høyt hjemme i stua noen ganger etter hverandre, så merker du hvor din grense går Hvis du bare skal bruke Eveline til hverdags er det jo mange muligheter - hva med Eveline Mathea, Eveline Victoria, Eveline Amalie?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Tomine, uten tvil! Nydelig navn! Ellers liker jeg Andrine og Hermine.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 nei det er ikke lett...vi har tenkt litt på Lea Eveline synes det er fint:) så får vi se om begge blir brukt eller bare Eveline. Ellers var Eveline Amalie veldig fint. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå