Gå til innhold

Eveline vs Tomine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen meninger om disse? Vanskelig og velge synes begge er veldig fine. Noen andre ine navn som er fine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tomine!

Hermine

Andrine

Bertine

Eline

Josefine

Skrevet

Ikke over vettes begeistret for noen av dem, men liker Tomine best. Ellers synes jeg Hermine, Nicoline og Josefine er nydelig navn.

Skrevet

Tomine synes jeg er kjempefint! Andre ine-favoritter:

Martine

Kristine

Nicoline

Petrine

Oline

Eline

Skrevet

Eveline var et friskt pust :)

Liker Tomine også, dessuten:

Pauline

Petrine

Larsine

Albertine

Nilsine

Jensine

Hansine

Gurine

Severine

Iverine

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:) Blir det en jente blir nok navnet Eveline forelska oss helt i det! Lurer på om vi vil ha ett navn foran eller bak men vet ikke om noe som passer, må ikke bli så tungt for vil da at begge navnene skal bli brukt, men kan hende det bare blir Eveline også:)

Skrevet

Teoline, det er litt skjønnt synest da jeg. Min Mormor het det. Aldri hørt det siden.

Skrevet

Eveline er kjempefint! Hvis dere skal ha et annet navn til, hva med Camilla Eveline? Synes Eveline passer best alene, men hvis du vil ha dobbeltnavn synes jeg av en eller annen grunn det andre navnet skal ha litt lengde..

Skrevet

Synes begge er fine! Har samme problem som deg; vil også ha to navn, men det er ikke lett å finne en fin kombinasjon som blir kort nok til at den blir anvendelig i hverdagen... Eveline har jo fire stavelser (med mindre e-en skal være stum) - skal du kombinere det med noe må det bli et navn med bare en stavelse, a la Gry Eveline etc(ikke spesielt velklingende eksempel for øvrig). - Ellers blir det altfor langt synes jeg. Du kan jo prøve ut noen kombinasjoner høyt hjemme i stua noen ganger etter hverandre, så merker du hvor din grense går :) Hvis du bare skal bruke Eveline til hverdags er det jo mange muligheter - hva med Eveline Mathea, Eveline Victoria, Eveline Amalie?

Skrevet

Tomine, uten tvil!

Nydelig navn!

Ellers liker jeg Andrine og Hermine.

Skrevet

nei det er ikke lett...vi har tenkt litt på Lea Eveline synes det er fint:) så får vi se om begge blir brukt eller bare Eveline. Ellers var Eveline Amalie veldig fint.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...