Gå til innhold

Aj aj aj... SMåtten har nettopp funnet ut at det er morsomt å bokse/sparke/hoppe på/ i mammas blære!!!!!!

Anbefalte innlegg

Er 18 + 5 og har kjent liv hele den siste uken.. Bevegelsene har blitt sterkere og sterkere og har hele tiden vært på den ene siden av magen.. Kjenner det ikke så godt på andre siden pga morkaka ligger der (iflg ultralyd).. Men i dag har gutten min funnet ut at det er moro å lage krøll for mamma ved å slå/hoppe på blæra mi.. SÅÅÅÅ ubehagelig.. Føler at jeg må tisse hver gang han slår/sparker til..... Skal vel ikke beklage meg, er jo glad for at jeg kan kjenne han men var det nødvendig for han å finne ut av dette NÅ?? hehe.....Blir et laaangt svangerskap med mange turer på do om dette fortsetter........... Andre som har små "luringer" som har begynt med dette allerede??????

Fortsetter under...

Hehe, ja her har vi en liten luring som driver slik ja, jeg er på do hele tiden føler jeg. Er kjempe tisse trengt. men kommer bare en dråpe og to hehe.

Nei vi skal vel ikke klage men kan være irriterende, for uansett hvor man er så det første en må er å finne en do så du vet hvor den er hehe.:)

Vet ikke hva det er. Er ultralyd på onsdag hurra.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...