Gå til innhold

Vår lille Waldemar orket ikke mer...

Anbefalte innlegg

Vår lille Waldemar ble plutselig alvorig syk og kunne ikke mer.... For de som vil lese historien, så er den lagt nede på forumet for de som har mistet sin baby. Jeg ville helst ikke "plage" noen her inne med detaljene.

Men jeg vil si TUSEN TAKK for alle de herlige meldingene og lykkeønskningene både før og etter at han ble født!

Masse hilsner fra meg!

Fortsetter under...

Jeg har vært å lest historien din og synes det var utrolig trist. Du og familien fortjente virkelig at dette skulle gå bra. Dessverre ville skjebnen det anderledes. Minstegutten deres fikk en fin og verdig avslutning i armene på sin kjære mamma og pappa. Håper dere får en sorgprosess som styrker dere. Han vil jo ikke kunne erstattes, det blir jo alltid et barn for lite...men jeg tror dere etterhvert vil bli flere. Mange varme klemmer til deg fra meg.

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Ord blir fattige når livet tar en så vond vending. Vil bare sende dere min dypeste medfølelse, alle mine varmeste tanker. Jeg føler med dere, og håper dere har mennesker rundt dere som dere kan dele denne smerten med. Ta vare på hverandre og Waldemars vakre minne.

Så utrolig trist! Leste historien din, men begynte å grine allerede når jeg leste overskriften her inne. Klarer ikke engang å begynne å forstå hvor ufattelig vondt det må være. En blir jo så glade i de små allerede mens de er i magen, og så den kampen dere kjempet sammen med gutten deres etter han kom også! Vil bare sende dere masse klemmer, vet nesten ikke hva jeg kan si. Føler virkelig med dere!

Det varmer virkelig med all den medfølelsen og alle de gode ordene! Det setter vi utrolig stor pris på!

Samtidig gleder jeg meg veldig over alle de nye livene som er på vei her inne. Det er så livsbekreftenede og trøstende! Jeg håper selv at jeg kommer inn hit igjen med voksende mage på et tidspunkt. I så fall blir det 3. gangen her inne for meg :-)

Mange klemmer herfra!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...