Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist d i dag, så er jeg veldig i tvil om d ike er så bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke spise upasteurisert parmesan...jeg hadde kick på parmesan ost her om dagen..dro på en butikk som har en ostdisk..å spurte om de hadde pasteurisert parmesan og da fikk jeg det:)

Men det er ikke alle som er pasteurisert.

Skrevet

D var fra macdonald, den cæsar salaten, så jeg vet ikke:(

Skrevet

Jeg vil tro den fra McDonalds er pasteurisert, men du finner sikkert ut av det ved å gå på hjemmesiden til McD..

Skrevet

Jeg fant ingenting om d, bare at deres produkter er av beste kvalitet, hehe;) Men men, får vel bare se hvordan d går. Takk for svar:)

Skrevet

Det går nok helt fint skal du se. Ingenting å gjøre med det nå uansett, spist er spist :)

Skrevet

Husk at listeria ikke kan vokse i harde oster, pastaurisert eller ikke.. De er rett og slett for harde! :) Gudskjelov. Parmesan er den hardeste osten som finnes,og den er veldig veldig tørr..

Skrevet

Du får parmasan i både pastaurisert og upast. varianter. Les på pakken!

Skrevet

Hei !

Feta-ost da?

Jeg er klar over at osten skal være pasteurisert, men er det vanlig at feta-ost er pasteurisert? Den er jo på en måte bløt samtidig som den er litt tørr.

Noen osm vet?

Skrevet

spør de på ostedisken på butikken:)eller så hører du med matportalen

Skrevet

Husk at i Norge må alt som ikke er pastaurisert merkes.. Så lenge det ikke står noe på pakken om dette,er den pastaurisert. Om den er laget av upastaurisert melk,skal det stå forklart på pakken..

Skrevet

jeg tenkte også på dette i går.hvis man f.eks spiser pasta på en italiensk restaurant.hvordan kan jeg vite om osten de bruker(parmesan?) er pasterurisert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...